نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
معاون حقوق عامه دادستان قم بر ضرورت تعیین تکلیف وضعیت پروژه نیمه تمام مونوریل این استان در اسرع وقت تاکید کرد.
به گزارش بازار، علی اصغر سلطانی روز دوشنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت مونوریل قم که با حضور مسئولان، نمایندگان شهرداری، شورای اسلامی شهر، سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و قطار تشکیل شد، وضعیت پیشرفت مونوریل قم را مورد بررسی و پیگیری قرار داد.
در این نشست نمایندگان دستگاه های مسئول گزارشی از وضعیت پروژه، آخرین تصمیمات در زمینه تکمیل و بهره برداری از مونوریل، تعیین تکلیف اموال و تجهیزات موجود در انبارهای اموال تملیکی قم، تامین بودجه و اقدام های اجرایی مربوط به پروژه را ارائه دادند و دستورات قضایی لازم در زمینه تسریع در تعیین تکلیف پروژه صادر و ابلاغ شد.
اجرای طرح مونوریل قم از سال ۱۳۸۹ برغم مخالفت مسوولان و کارشناسان استان با تصمیم دولت در بستر رودخانه قمرود شهر قم و بعنوان جایگزین خط اصلی متروی قم (شمال – جنوب) آغاز شد که مرحله نخست این طرح از پارکسوار شمالی تا مصلای قدس است. در طول مسیر ۶.۸ کیلومتری مرحله نخست طرح مونوریل قم، هشت ایستگاه از جمله ایستگاه پایانه، فرهنگیان، امام موسی صدر، پل رضوی، پل شهید رجایی، شهید مطهری، حرم مطهر و مصلا در نظر گرفتهشده که البته تاکنون جز ستونهای به هم پیوسته بتنی آن در بستر رودخانه قم، چیزی نصیب مردم قم نشده و به خاطر روند فرسایشی عملیات اجرایی آن، به سوهان روح عابران و رهگذاران نیز تبدیل شدهاست.
مرکز آمار ایران در گزارشی متوسط قیمت تولید کننده (سرخرمن ) محصولات و هزینه خدمات کشاورزی را برای زمستان ۱۴۰۳ اعلام کرد.
بر اساس برآوردهای انجام شده در سطح شبکههای توزیع آب کشاورزی، شامل کانالهای روباز انتقال آب ۱۵ تا ۲۰ درصد حجم آن دچار هدر رفت و تبخیر میشود؛ پدیدهای که در آمارهای مصرفی به درستی محاسبه نمیشود و عملاً آب اختصاصی با آب تحویلی برابر نیست.
ذاکری مدیر عامل راه آهن با بیان اینکه شرکت ریلی «دات وان» منتسب به بابک زنجانی را نمی شناسیم گفت: ۱۰۰ دستگاه از تعهدات ۶۰۰ دستگاهی شرکت «آوان ریل» تولید و وارد شبکه ریلی شده است.
مدیرکل فرودگاههای خوزستان از افزایش ۲۰ درصدی پروازها در راستای تسهیل سفر زائران اربعین حسینی از امروز تا پایان مرداد ماه خبر داد.
Δ