نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
به گفته مدیرکل دفتر برنامهریزی راهبردی شرکت فرودگاهها، این شرکت از آغاز شهریور امسال تاکنون به نسبت دوره قبل با کسب شاخص رضایت ۷۲.۷ درصدی و رشد ۲.۷ درصدی مواجه شده است.
به گزارش بازار، مدیرکل دفتر برنامهریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران و مجری طرح پایش کیفیت خدمات فرودگاهی (ASQ) از افزایش قابل توجه سطح کیفیت ارائه خدمات و امکانات در بازه ۱۰۰ روز آغازین کارکرد در دولت چهاردهم در فرودگاههای کشور خبر داد و افزود: با استقبال و مشارکت قابل توجه مسافران، از آغاز شهریور امسال تاکنون به نسبت دوره قبل با کسب شاخص رضایت ۷۲.۷ درصدی و رشد ۲.۷ درصدی مواجه شدیم.
محمدمهدی افشاری همچنین از ثبت میزان رضایتمندی و نظرات از خدمات فرودگاهی و جمع آوری بیش از یک میلیون و ۱۷۵ هزار بازخورد مسافران بهوسیله سامانه جامع پایش کیفیت خدمات فرودگاهی در دوره ۱۰۰ روزه آغاز به کار دولت چهاردهم اشاره کرد و افزود: با توجه به اهمیت و جایگاه استراتژیک سنجش کیفیت خدمات فرودگاهی، حساسیت ویژه وزیر راه و شهرسازی و تاکید مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در افزایش مستمر سطح بالای رضایت در مسافران، طی این بازه ۱۰۰ روزه نیز همچون گذشته، فرآیند پایش و کنترل هوشمند و آنلاین وضعیت ارائه خدمات در فرودگاههای کشور با جدیت بسیار در دستور کار بوده است و ثبت بازخورد در سامانه جامع پایش کیفیت خدمات فرودگاهی بهصورت لحظه ای نسبت به کشف و شناسایی عوامل نارضایتی مسافران و اعلام در لحظه آن به مدیران کل در فرودگاهها و نهایتا اصلاح فوری و بهبود کیفیت ارائه خدمات فرودگاهی به مسافران اقدام شده است.
وی اظهار داشت: صاحبنظران حوزه مدیریت حمل و نقل، کسب رضایت مسافران را از مهمترین وظایف و اولویتهای مدیریتی در سازمانهای مرتبط برشمرده و لزوم پایبندی همیشگی و پایدار مدیران ارشد سازمانها به جلب نظر مسافران را پیش شرط اصلی موفقیت به حساب آوردهاند.
وی در ادامه گفت: شاخص رضایت مسافر (Passenger Satisfaction Score) به عنوان یک عامل اصلی برای تعیین موفقیت سازمانها در نظر گرفته میشود و همچنین معیاری مهم از چگونگی عملکرد کلی سازمان در رابطه با مجموعه انتظارات مسافران است و تنها سازمانهایی در این زمینه موفقاند که بتوانند قدرت رقابتی خود را با بالا بردن سطح کیفیت کالاها و خدمات با توجه به نیازهای مسافران افزایش دهند.
طولانیترین قطار جهان به طول هفت کیلومتر که انتهای آن مشخص نیست. این هیولای آهنی با وزن ۱۰۰میلیون کیلوگرم قدرت جابجایی ۸۲ میلیون بار سنگ آهن را دارد.
تصاویری از خروج ۱۲ واگن باری از ریل در محدوده لرستان مشاهده میکنید.
مدیر طرحهای شرکت ساخت در ایلام با اشاره به تازهترین وضعیت پروژه راهآهن استان گفت که در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز، این طرح تا چهار سال آینده به بهرهبرداری کامل خواهد رسید.
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل از اختصاص ۱۲ هزار میلیارد ریال به پروژه راه آهن اردبیل ــ میانه خبر داد.
Δ