نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
پویش سراسری بوسه بر دستان پدر در آستانه میلاد امام علی (ع) در مدارس سراسر کشور برگزار میشود.
به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام صدیقی دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر در نشست با علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین این دو نهاد، با بیان فضائل و کرامات حضرت فاطمه زهرا (س) و تسلیت ایام سوگواری ایشان، محبت امیرالمومنین (ع) را سنگ محک مؤمنین از صدر اسلام تاکنون دانست و اظهارداشت: حال که خداوند متعال به دست فرزندان امیرالمؤمنین (ع)، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری، پرچم امیرالمؤمنین و غدیر را در این کشور برافراشته است، بر ماست که پاسدار این موهبت الهی باشیم.
وی با اشاره به اینکه از طریق آموزش و پرورش، کارهای گروهی و کارگاهی باید نهال محبت امیرالمومنین را در دل جامعه و دانش آموزان بکاریم گفت: دانشآموزان، آینده سازان این کشور و اکنون امانتی در دست ما هستند که باید آنها را پرورش دهیم.
سومین جشنواره ملی علوی دانشآموزان برگزار میشود
علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش نیز با اشاره به آثار و برکات برگزاری دو دوره جشنواره ملی فرهنگی هنری علوی افزود: سومین جشنواره ملی فرهنگی هنری علوی ویژه دانش آموزان و فرهنگیان کشور در سال جاری برگزار خواهد شد. در این جلسه همچنین مقرر شد به مناسبت ایام الله میلاد با سعادت امام جواد (ع) و امام علی (ع)، پویش سراسری بوسه بر دستان پدر در مدارس سراسر کشور برگزار شود.
در خاتمه با اعطا حکمی از سوی دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر، علیرضا کاظمی به عنوان رئیس نمایندگی بنیاد بینالمللی غدیر در وزارت آموزش و پرورش منصوب شد.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با حضور در ستاد مردمی اجتماع امام رضاییها از بخشهای مختلف این ستاد بازدید و با مسئولان آن دیدار و گفتوگو کرد.
مشهد – دهه کرامت، فرصت معنوی برای حضور زائران پیاده که از اقصی نقاط ایران و برخی کشورهای همسایه به سوی مشهد الرضا(ع) حرکت می کنند و این جریان روایت شور و ایمان دلدادگان ثامن الائمه(ع) است.
عباس حیدری مسئول ستاد مردمی برگزاری اجتماع امام رضاییها خبر داد که علاوه بر برگزاری اجتماع امام رضاییها در شهر بزرگ تهران، این اجتماع در شهرهای بزرگ برگزار می شود.
دبیر ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت و عید غدیر بر معرفتافزایی و مردمیسازی جشنهای دهه امامت و ولایت در این دهه تاکید کرد.
Δ