نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
مدرسه شمع برای محتوای تبلیغی مبلغان در ماه مبارک رمضان دوره آموزشی «ماه رمضان چه بگوییم؟» را برگزار میکند.
به گزارش خبرنگار مهر، مدرسه شمع در فصل دوم آموزشی خود، دورههای تبلیغ مجازی را برای مبلغان سراسر کشور برگزار میکند. این دوره که با نام «ماه رمضان چه بگوییم؟» کار خود را آغاز کرده با حضور اساتید برجسته تبلیغی برگزار میشود که از جمله آنها میتوان حجج الاسلام محمدرضا عابدینی، علیرضا پناهیان، سید محمد مهدی میرباقری، محمد جواد نظافت یزدی، محسن قنبریان و محمد مهدی ماندگاری را نام برد.
محتوای منبرهای ماه مبارک رمضان برای تبلیغ خانوادگی، چهره به چهره، مفاهیم عمیق قرآنی، پیوند مفاهیم آیههای قرآن با زندگی زورمره، ایدههای تبلیغی جذاب متناسب با مخاطب و هر آن چیزی که مبلغان برای منبرهای ماه مبارک رمضان به آن احتیاج دارند، در این فصل از مدرسه شمع تدارک دیده شده است.
همچنین ارتباط مؤثر با اساتید دورهها و استفاده از تجربیات آنها، تعامل با دیگر مبلغان و همفکری برای ارائه بهترین محتوای تبلیغی در ماه مبارک رمضان نیز از دیگر مزایایی است که برای شرکتکنندگان در این دوره برنامه ریزی شده است.
ثبت نام برای دوره «ماه رمضان چه بگوئیم؟» تا ۸ اسفند ادامه دارد. متقاضیان میتوانند برای ثبت نام در این دوره به لینک http://lms.shabaketabligh.ir مراجعه کنند.
گفتنی است؛ فصل اول دوره مجازی مدرسه شمع در آستانه ایام فاطمیه دوره «مقاومت؛ شمع معنابخش زندگی» را برگزار کرد که در آن، ۲۶ هزار مبلغ برای تأمین محتوای فاطمیه خود پای درس مجازی ۱۲ استاد مدرسه شمع نشستند.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با حضور در ستاد مردمی اجتماع امام رضاییها از بخشهای مختلف این ستاد بازدید و با مسئولان آن دیدار و گفتوگو کرد.
مشهد – دهه کرامت، فرصت معنوی برای حضور زائران پیاده که از اقصی نقاط ایران و برخی کشورهای همسایه به سوی مشهد الرضا(ع) حرکت می کنند و این جریان روایت شور و ایمان دلدادگان ثامن الائمه(ع) است.
عباس حیدری مسئول ستاد مردمی برگزاری اجتماع امام رضاییها خبر داد که علاوه بر برگزاری اجتماع امام رضاییها در شهر بزرگ تهران، این اجتماع در شهرهای بزرگ برگزار می شود.
دبیر ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت و عید غدیر بر معرفتافزایی و مردمیسازی جشنهای دهه امامت و ولایت در این دهه تاکید کرد.
Δ