نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
منوی این رستوران، به سبک رستورانهای کلاسیک “داینر” آمریکایی است و غذاهایی از جمله همبرگر، هاتداگ و سیبزمینی سرخکرده را ارائه میدهد و همه غذاها در جعبههایی به شکل خودروی سایبرتراک (Cybertruck) سرو میشوند.
غزال زیاری: ایلان ماسک کارآفرین و سرمایهدار سرشناس آمریکایی، همیشه رؤیاهای بزرگی در سر دارد و جاهطلبیهای بیپایانش همچنان ادامه دارد. او بعد از سرمایهگذاری در شرکت اسپیسایکس و اعزام ماهوارههای استارلینک به فضا، ورود به دنیای پزشکی با تراشه نورالینک و حضور در دنیای اتومبیلها با شرکت تسلا و همچنین ورود به دنیای فناوری با در توئیتر و ساخت هوش مصنوعی GROK، اخیراً وارد صنعت تغذیه شده و با استفاده از برند تسلا، رستوران جدید و متفاوتی را افتتاح کرده است.
رستوران جدید ایلان ماسک در لسآنجلس به نام “Tesla Diner” بهسرعت به یکی از سوژههای داغ شبکههای اجتماعی تبدیلشده؛ تا حدی که مشتریان برای صرف غذا در این رستوران، ساعتها در صف ایستادهاند.
در این بین کاربران TikTok از تجربههای متفاوت خود در این رستوران گفتهاند. این رستوران آیندهنگر و شیک، حدود یک ماه پیش افتتاح شد و علاقهمندان برای ورود به این رستوران صف کشیدند.
منوی این رستوران، به سبک رستورانهای کلاسیک “داینر” آمریکایی است و غذاهایی از جمله همبرگر، هاتداگ و سیبزمینی سرخکرده را ارائه میدهد؛ تفاوت اصلی اینجاست که همه غذاها در جعبههایی به شکل خودروی سایبرتراک (Cybertruck) سرو میشوند.
در فضای بیرونی و برای سرگرم شدن مشتریان منتظر در صف، یک پرده بزرگ نصبشده که فیلم پخش میکند. در یکی از ویدئوهای پربازدید TikTok، درحالیکه صفی طولانی را در اطراف ساختمان رستوران میبینیم، روی این پرده “Star Trek” به نمایش درآمده است. بعضی از کاربران این صحنه را تجسمی از “اوج فرهنگ آیندهگرای کالیفرنیا” و تلفیقی از تکنولوژی و غذا خوردن روزمره توصیف کردهاند.
نکته جالبتوجه اینجاست که مالکان خودروهای تسلا در صف مجزا و کوتاهتری غذای خود را سفارش میدهند و این امکانی است که بسیاری از بازدیدکنندگان را غافلگیر میکند.
یکی از کاربران TikTok به نام Marinaodin به این نکته اشارهکرده که در ابتدا تصور میکرد که صف کوتاه است، اما کمی بعد متوجه شد که آن صف کوتاه، مخصوص مالکان خودروی تسلاست. او و خانوادهاش درنهایت به صف بهمراتب بلندتری رفتند و با وجود وعده انتظار دو ساعته، در مجموع پنج ساعت در صف ماندند تا بتوانند در رستوران تسلای ایلان ماسک غذا بخورند.
این کاربر و خانوادهاش در یک بررسی هشتدقیقهای، تقریباً تمام آیتمهای منو را امتحان کردند. او به ساندویچ مرغ امتیاز کامل ۱۰ از ۱۰ داد، اما از تسلا برگر چندان راضی نبود و به نظرش گوشت برگر بیشازحد پختهشده بود. ساندویچ تن ماهی با پنیرهم بهشدت نظر او را جلب کرده بود. از نظر او پاپکورن ارائه شده در این رستوران کمی بیات بود؛ اما پسرش از دریافت سرویس از سوی رباتهای تسلا بهشدت هیجانزده شده بود.
در عرض ۲۴ ساعت، TikTok از ویدئوهای اولین بازدیدکنندگان از رستوران تسلا پر شد.
کاربری به نام “Natelo” که کارشناس غذایی است، معتقد است که ساندویچ مرغ و وافل بیشازحد خشک بوده و یادآوری کرد که انتظار بیشتری از رستوران ماسک داشته. او درعینحال از ظاهر کلی رستوران بهشدت تمجید کرد و نوشت: «همهچیز با دقت طراحی شده. رباتها غذا سرو میکنند و فضای داخلی، حس یک داینر قدیمی را منتقل میکند.»
نظر او درباره هاتداگ کاملاً منفی بود و آن را چندشآور خواند، اما گفت خیارشورهای سرخشده و بیکنها حیرتانگیز بودند.
قیمتهای منوی رستوران جدید تسلا در لسآنجلس بین ۴ تا ۱۵ دلار متغیر است که آن را در رده رستورانهای میان رده از نظر قیمت در این شهر قرار میدهد. پیشغذاها و نوشیدنیها از ۴ دلار شروع میشوند و گزینههایی مثل تسلا برگر و هاتداگ حدود ۱۳.۵ دلار قیمت دارند.
گزینههایی مثل ساندویچ کلاب “Diner Club” و بیسکوییت با سس مخصوص با قیمتی نزدیک به ۱۵ دلار گرانترین گزینهها هستند.
منبع: indy۱۰۰
۵۸۳۲۱
گزارش سالانه دیتاک ۱۴۰۳ تصویری جامع از وضعیت اینترنت، رفتار کاربران، و بازار اینفلوئنسر مارکتینگ در ایران ارائه میدهد و از اینترنت ارزان اما بیکیفیت، سهم بالای کاربران در تولید محتوا و سلطه اینستاگرام بر شبکههای اجتماعی میگوید. این گزارش همچنین بر لزوم تحلیل دادهمحور در تصمیمهای بازاریابی و محتوایی تأکید دارد.
اینستاگرام به طور رسمی تأیید کرده است که از این پس، کاربران برای پخش زنده (Live) در این پلتفرم باید دارای حساب کاربری عمومی با حداقل یکهزار دنبالکننده باشند.
شرکتها همیشه برای پیشرفت از روشهای سالمی استفاده نمیکنند و بعضاً به سراغ راههای نامتعارف میروند؛ رویکردی که فیسبوک یا متا کنونی در سال ۲۰۱۳ در پیش گرفت. فیسبوک در آن سال با مبلغ بیش از ۱۰۰ میلیون دلار یک سرویس VPN به نام Onavo را خرید؛ سرویسی که وعده حفظ حریم خصوصی کاربران را میداد، اما درحقیقت ابزار جاسوسی فیسبوک از بیش از ۳۳ میلیون کاربر بود.
ویژگی Find My اپل میتواند هنگام گمشدن محصولاتی مثل ایرپاد و گوشی آیفون بسیار مفید واقع شود؛ اما خودِ کوپرتینوییها توصیه میکنند که این قابلیت را قبل از فروش آیفون غیرفعال کنید.
Δ