نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
اسپیسایکس از طرح ۱۲ ماههی جدیدی پرده برداشت که دیش استارلینک را در شرایطی خاص بهطور رایگان در اختیار کاربران قرار میدهد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش زومیت، اسپیسایکس طرحی ۱۲ ماهه برای کاربران خانگی ارائه میدهد که هزینهی دریافت دیش و روتر را که معمولاً در آمریکا ۳۴۹ دلار قیمت دارند، در برخی بازارها رایگان میکند؛ بدون آنکه مبلغ اشتراک ماهانه افزایش یابد.
کاربران ۳۰ روز فرصت دارند طرح جدید استارلینک را امتحان کنند یا در صورت نارضایتی، وجه خود را پس بگیرند. پس از پایان دوره، شرایط خاصی در قرارداد لحاظ شده است که باید به آن توجه کرد.
در صورت تغییر نشانی محل سرویس یا لغو اشتراک، کاربر باید هزینهای معادل ارزش سختافزار پرداخت کند که بهصورت متناسب با مدت استفاده محاسبه میشود. همچنین در برخی مناطق با ترافیک مصرفی بالا، مبلغی حدود ۱۰۰ دلار بهعنوان «هزینهی مازاد تقاضا» از برخی مشترکان دریافت خواهد شد.
طرح جدید استارلینک برای بسیاری از کاربران در مناطق مختلف میتواند مقرونبهصرفه باشد. برای مثال، در هلند کیت استاندارد در قالب طرح معمول خانگی، ۳۴۹ یورو قیمت دارد و مبلغ اشتراک ماهانه ۵۰ یورو تعیین شده است؛ اما در طرح جدید ۱۲ ماهه، هزینهی تجهیزات به صفر میرسد؛ بدون افزایش مبلغ اشتراک ماهانه.
هزینهی تغییر سرویس به ۳۴۹ یورو میرسد. بهنظر میرسد اسپیسایکس با بررسیهای مالی به این نتیجه رسیده است که جذب بیشتر مشترکان با کاهش هزینهی اولیه، میتواند ضرر فروش سختافزار را جبران کند.
طرح جدید استارلینک در هفتههای اخیر بهصورت محدود در برخی کشورها معرفی شده بود، اما حالا استارلینک تبلیغات جهانی آن را آغاز کرده است. طرح مذکور در بازارهایی منتخب از جمله آمریکا، کانادا، بریتانیا، استرالیا و نیوزیلند و بیشتر کشورهای اروپایی ارائه میشود.
۲۲۷۲۲۷
ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، صبح امروز (۳۱ تیر ۱۴۰۴) با حضور در جلسه صحن علنی مجلس گزارشی درباره وضعیت ارتباطات در دوره جنگ ۱۲ روزه به نمایندگان ارائه داد.
ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، صبح امروز در جلسه علنی مجلس حاضر شد تا گزارشی درباره وضعیت امنیت شبکه در جریان جنگ تحمیلی ۱۲ روزه ارائه دهد.
پس از سالها شکایت کاربران از عملکرد کُند ویندوز ۱۱، مایکروسافت سرانجام با معرفی یک سیستم بازخوردی جدید، بهطور مستقیم از کاربران خود برای شناسایی و رفع این مشکلات کمک خواسته است. این اقدام که بخشی از آمادهسازی برای بهروزرسانی بزرگ 25H2 است، نشاندهنده عزم جدی این شرکت برای بهبود تجربه کاربری و پایداری سیستمعامل خود است.
«پاول دورف»، مدیرعامل تلگرام اعلام کرده کاربران هماکنون میتوانند مستقیماً با خود او در تماس باشند و گزارشهای کلاهبرداری را ارسال کنند؛ البته ارسال پیام به او ۹۹ دلار هزینه دارد.
Δ