نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: در همان لحظات ابتدایی قطعی فیبر دریایی خارک تمام ارتباطات تلفنی همراه، از جمله همراه اول، شرکت ایرانسل و تلفن های خانگی بر روی دیگر بستر ارتباطی شرکت ارتباطات زیرساخت برگردان شد.
به گزارش خبرآنلاین، روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت، بهزاد اکبری معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در خصوص قطعی فیبر دریایی شرکت ارتباطات زیرساخت که باعث اختلال در ارتباطات جزیره خارک شده بود گفت: در همان لحظات ابتدایی قطعی فیبر دریایی خارک تمام ارتباطات تلفنی همراه از جمله همراه اول، شرکت ایرانسل و تلفن های خانگی بر روی دیگر بستر ارتباطی شرکت ارتباطات زیرساخت برگردان شد که باتوجه به دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تجهیزات مخابراتی به روز از استان های مختلف کشور به سمت استان بوشهر و جزیره خارک ارسال شد.
وی ادامه داد: همچنین به صورت همزمان نیز متخصصان شرکت ارتباطات زیرساخت و اداره کل مهندسی عملیات شبکه زیرساخت کشور با کمک غواصان نیروی دریایی ارتش بوشهر، محل قطعی فیبر دریایی را شناسایی کردند، شرکت نفت فلات قاره با احداث سکو بر روی آب و پشتیبانی لجستیکی کامل عملیات رفع خرابی فیبر دریایی را کمتراز 72 ساعت انجام دادند و ارتباطاتی اینترنتی و مکالمه ای جزیره خارک به حالت عادی برگشت.
اکبری ابراز امیدواری کرد: انشالله در هفته آتی یک بستر فیبر دریایی دیگر نیز به ظرفیت ارتباط فیبر دریایی جزیره خارک افزوده خواهد شد و در صورت مساعد بودن شرایط جوی کمتراز یک ماه جزیره خارک دارای 4 مسیر ارتباطی مختلف خواهد بود تا دیگر شاهد قطعی در جزیره خارک نباشیم.
وی تاکید کرد: شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان متولی شبکه های مادر مخابراتی کشور خود را موظف می داند در جزیره خارک به سازمان های دولتی مختلف از جمله شرکتهای نفتی و شرکت های خصوصی و همچنین به اپراتورهای خصوصی از جمله شرکت مخابرات ایران، همراه اول، شرکت ایرانسل و دیگر شرکتهای دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، خدمات ارتباطی و اینترنتی ارائه کند.
۵۸۵۸
ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، صبح امروز (۳۱ تیر ۱۴۰۴) با حضور در جلسه صحن علنی مجلس گزارشی درباره وضعیت ارتباطات در دوره جنگ ۱۲ روزه به نمایندگان ارائه داد.
ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، صبح امروز در جلسه علنی مجلس حاضر شد تا گزارشی درباره وضعیت امنیت شبکه در جریان جنگ تحمیلی ۱۲ روزه ارائه دهد.
پس از سالها شکایت کاربران از عملکرد کُند ویندوز ۱۱، مایکروسافت سرانجام با معرفی یک سیستم بازخوردی جدید، بهطور مستقیم از کاربران خود برای شناسایی و رفع این مشکلات کمک خواسته است. این اقدام که بخشی از آمادهسازی برای بهروزرسانی بزرگ 25H2 است، نشاندهنده عزم جدی این شرکت برای بهبود تجربه کاربری و پایداری سیستمعامل خود است.
«پاول دورف»، مدیرعامل تلگرام اعلام کرده کاربران هماکنون میتوانند مستقیماً با خود او در تماس باشند و گزارشهای کلاهبرداری را ارسال کنند؛ البته ارسال پیام به او ۹۹ دلار هزینه دارد.
Δ