نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
پیامرسان ایتا در سیاستهای جدید خود استفاده ابزاری از تصویر بانوان را در تبلیغات ممنوع کرده و این اقدام را گامی در راستای حفظ منزلت و شأن زنان در اسلام و نظام جمهوری اسلامی میداند.
به گزارش خبرآنلاین، به نقل از عصرایران، یکی از عناصر تبلیغات استفاده از بازیگران زن است، حالا پیامرسان ایتا در قوانین جدید خود استفاده ابزاری از تصویر بانوان در تبلیغات را ممنوع کرده است.
پیامرسان ایتا در کانال اطلاعرسانی خود نوشته است که برای ساماندهی و بهینهسازی جریان اطلاعرسانی، تبلیغات، رونق اقتصادی و حمایت از تولیدات داخلی، سیاستهای جدیدی را تعیین کرده است.
در یکی از بندهای این سیاستها امده است که با توجه به موقعیت ویژه و جایگاه رفیع زن در اسلام و نظام جمهوری اسلامی، استفاده از تصویر بانوان در آگهیهای تبلیغاتی مستلزم رعایت شان و منزلت آنها میباشد. لذا مدلینگ و استفاده ابزاری از تصویر چهره بانوان به صورتی که قابل شناسایی باشند برای معرفی کالا، محصولات و خدمات ممنوع است.
همچنین استفاده از تصویر بانوان در تبلیغ کالا یا خدمتی که استفادهکننده آن صرفا بانوان نباشند مجاز نیست.
۵۸۵۸
محمد رهبری، مشاور وزیر ارتباطات، در نشستی تخصصی تأکید کرد که سیاستگذاری فناوری باید به تقویت همبستگی ملی بینجامد، و با در نظر گرفتن تمام ابعاد آن انجام بگیرد.
یک حقوقدان با انتقاد از سند تسهیم درآمد محتوا که اخیراً در شورای عالی فضای مجازی تصویب شده، هشدار داد که این سند نهتنها از بخش خصوصی حمایت نمیکند، بلکه ممکن است باعث جهتدهی سلیقهای به تولید محتوا و حذف تنوع محتوایی در پلتفرمهای داخلی شود.
گزارشها حاکی از آن است که اپل قصد دارد آیفون ۱۷ پرو و آیفون ۱۷ پرو مکس را در اواخر سپتامبر ۲۰۲۵ (اوایل مهر ۱۴۰۴) معرفی کند؛ مدلهایی که با مجموعهای از تغییرات ظاهری و سختافزاری قابلتوجه همراه خواهند بود.
هاشمی تاکید کرد که تمرکز وزارت ارتباطات معطوف توسعه 5G و فیبر نوری است، نه اینترنت طبقاتی.
Δ