نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
گوگل مپ بعد از اینکه برای تغییر نام «خلیج مکزیک» به «خلیج آمریکا» این اپلیکیشن را بهروزرسانی کرد با واکنشهای زیادی مواجه شد. گزارش فوربز نشان میدهد که گوگل مپ اکنون اقدام به مسدود کردن نظرات جدید دربارهی مکان مورد بحث در بخش reviews و همچنین حذف نظرات منفی کرده است.
به گزارش خبرآنلاین، گوگل توضیح داد که تغییر نام «خلیج مکزیک» به «خلیج آمریکا» با سیاست این شرکت مبنیبر نمایش نامهای رسمی محلی براساس استانداردهای هر کشور همسو است. برچسب «خلیج آمریکا» برای کاربرانی که از داخل ایالات متحده به گوگل مپ دسترسی دارند نشان داده میشود و کاربران گوگل مپ در سایر نقاط جهان، هر دو نام را مشاهده خواهند کرد.
به نقل از زومیت، اقدام گوگل مپ برای تغییر نام «خلیج آمریکا» با واکنشهای منفی زیادی مواجه شد و کاربران زیادی نظرات خود را در این اپلیکیشن بیان کردند. گوگل نیز در مقابل امکان ارسال نظرات جدید دربارهی «خلیج آمریکا» را غیرفعال کرده و اکنون کاربران با پیام Posting is currently turned off (پستگذاشتن درحالحاضر غیرفعال است) مواجه خواهند شد.
گوگل مپ علاوهبر غیرفعال کردن بخش reviews، نظرات منفی کاربران دربارهی تغییر نام «خلیج مکزیک» را نیز در این بخش حذف کرده است و آخرین نظراتی که نشان داده میشوند مربوطبه حدود یک ماه پیش هستند.
گوگل، پیشتر نیز اقدام به حذف محتواهایی که خط مشی این شرکت را نقض میکنند، کرده بود. این شرکت در زمان انتخابات سال ۲۰۲۰ در ایالات متحده و در اطراف مراکز رأیگیری اقداماتی را جهت جلوگیری از انتشار محتواهایی که در جریان انتخابات مفید نیستند در پیش گرفت.
۵۸۵۸
با نزدیک شدن به عرضه مکبوک پرو جدید، کاربران بین یک ارتقای ساده یا انتظار برای بازطراحی کامل باید تصمیم بگیرند؛ تصمیمی که برای بسیاری از کاربران حرفهای آسان نخواهد بود.
مدیرعامل اپل اعلام کرد مجموع فروش آیفون از مرز ۳ میلیارد دستگاه گذشته است؛ نقطه عطفی در تاریخ فناوری که همزمان با رشد دو رقمی فروش در سهماهه اخیر ثبت شد.
آیفون ۱۷ ایر، که قرار است جانشین مدل پلاس شود، با طراحی بسیار نازک و سبک معرفی خواهد شد. اما بر اساس تصاویر فاششدهی اخیر، به نظر میرسد اپل برای رسیدن به این ظرافت، یکی از مهمترین ویژگیهای گوشی را قربانی کرده: عمر باتری.
گزارش سالانه دیتاک ۱۴۰۳ تصویری جامع از وضعیت اینترنت، رفتار کاربران، و بازار اینفلوئنسر مارکتینگ در ایران ارائه میدهد و از اینترنت ارزان اما بیکیفیت، سهم بالای کاربران در تولید محتوا و سلطه اینستاگرام بر شبکههای اجتماعی میگوید. این گزارش همچنین بر لزوم تحلیل دادهمحور در تصمیمهای بازاریابی و محتوایی تأکید دارد.
Δ