نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
اپل با افزایش تبلیغات در اپ استور، قصد دارد درآمد خود را افزایش دهد؛ تصمیمی که میتواند تجربهی کاربری میلیونها نفر را برای همیشه تغییر دهد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش زومیت، اپل اعلام کرد که تبلیغات بیشتری را به اپ استور تزریق میکند. کوپرتینوییها قصد دارند از سال آینده، نتایج جستوجو را با انبوهی از آگهیها بمباران کنند.
وضعیت فعلی فروشگاه اپلیکیشن اپل به این صورت است که تنها یک جایگاه تبلیغاتی دارد و آن هم درست در بالاترین بخش نتایج جستوجو جا خوش کرده. اگر عبارتی مانند «اینستاگرام» را سرچ کنید، احتمالاً جایگاه نخست با تبلیغی از یک شبکهی اجتماعی رقیب پر میشود. آگهیهای جدید قرار است در لابهلای نتایج اصلی و در قسمتهای پایینتر ظاهر شوند.
مدیران اپل مدعی هستند که تبلیغدهندگان نیازی به تغییر کمپینهای خود ندارند؛ چون آگهیها یا در جایگاه فعلی (بالای نتایج) یا در قسمتهای پایینتر به نمایش درخواهند آمد.
اپل میگوید ۶۵ درصد دانلود اپلیکیشنها پس از جستوجو اتفاق میافتد؛ بنابراین حرکت تازه «فرصتهای بیشتری» را در اختیار کسبوکارها قرار میدهد.
گوگل نیز سال گذشته پلی استور را با تبلیغات بیشتر اشباع کرد و نتیجه چندان جالب نبود. نظر اکثر کاربران این است که استفاده از پلی استور ناامیدکنندهتر و آزاردهندهتر شده است. باید منتظر ماند و دید که تبلیغات جدید اپ استور تا چه حد مزاحم و دستوپیاگیر خواهند بود.
۲۲۷۲۲۷
یک حمله سایبری جدید علیه پیامرسان واتساپ کشف شده که به مجرمان اجازه میدهد بدون نیاز به رمز عبور یا نفوذ فنی پیچیده، بهطور کامل به حساب کاربران دسترسی پیدا کنند.
هکرهای وابسته به کره شمالی با سرقت بیش از ۲ میلیارد دلار ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۵، به بزرگترین تهدید امنیتی بازار کریپتو تبدیل شدهاند.
پلتفرم تیکتاک با پذیرش یک سرمایهگذاری مشترک (Joint Venture) با غولهای فناوری آمریکایی نظیر اوراکل، موفق شد در آخرین لحظات تایید دونالد ترامپ را برای ادامه فعالیت در ایالات متحده کسب کند.
اینستاگرام برای مقابله با اسپم و تأکید بر کیفیت محتوا، محدودیت جدید و مهمی را برای تعداد هشتگهای هر پست اعمال میکند.
Δ