نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
دبیر شورای عالی حوزههای علمیه گفت: شورای عالی حوزههای علمیه برای عملیاتی کردن محورهای منشور مقام معظم رهبری به حوزههای علمیه کمیسیونهای مختلفی تشکیل داده است.
به گزارش خبرگزاری مهر، آیتالله محمد مهدی شب زندهدار در دیدار نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با بیان اینکه منشور مقام معظم رهبری برای حوزههای علمیه نقشه راه است، اظهار کرد: باید حوزههای علمیه، شورای عالی و تمام اساتید برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری وظایف خود را به درستی انجام دهند.
وی افزود: دبیرخانه شورای عالی حوزههای علمیه برای این کار کمیسیونهای مختلفی راه اندازی کرده تا محورهای مختلف این منشور را عملیاتی کند.
دبیر شورای عالی حوزههای علمیه تصریح کرد: امروز این روحانیت است که اسلام، قرآنکریم، اهلبیت (ع) و اعتقادات مردم را حفظ کرده و آن را در دل مردم وارد کرده است و آنان را خداجو نموده و محبت اهلبیت (ع) و امام زمان (عج) را در دلها گذاشته است. از این پس نیز روحانیت و حوزه علمیه است که دلها را به معنویت گره خواهد زد و نمیگذارد این مسائل و ارزشها و اعتقادات کم رنگ شود.
در ابتدای این دیدار حجتالاسلام و المسلمین رضویمهر رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: مجمع نمایندگان با دستور مستقیم امامخمینی (ره) تشکیل شد و ما اکنون در دوره نهم مجمع قرار داریم.
وی افزود: نمایندگان سابق و فعلی مجمع خدمات زیادی را به حوزه و طلاب انجام دادهاند و این خدمات کاملاً جهادی و بدون چشم داشت صورت گرفته است.
حجتالاسلام رضویمهر گفت: در این مجمع ۷۰ نفر از اساتید سطوح عالی و ۴۰ مبلغ بینالملل به عنوان نماینده طلاب در مجمع نمایندگان حضور دارند.
با حکم صادره از سوی رئیس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، سرپرست جدید دانشکده مهندسی صنایع منصوب و معرفی شد.
سازمان سنجش آموزش کشور در پی تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ضرورت شتاب لازم در پیشرفت علمی اعلام کرد: «مشارکت در پیشرفت و تعالی کشور با بهسازی نظام سنجش و ارزشیابی آموزش کشور» میسر است.
قم- مدیر حوزههای علمیه گفت: مرحوم توکلی همواره دغدغه اعتلای گفتمان و ارزش های انقلاب اسلامی را داشت و با حضور در مناصب مختلف دِین خود را به میهن اسلامی ادا کرد.
قم ـ آیتالله جوادی آملی، ایستادگی ملت ایران و رهبر معظم انقلاب در دوازده روز جنگ تحمیلی را جلوهای از شکوه، جلال و بصیرت توصیف و از آن تجلیل کرد.
Δ