نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
زمان ثبتنام و برگزاری آزمون سراسری سال ۱۴۰۴ (نوبت دوم) اعلام شد. فرصت ثبتنام نوبت دوم کنکور سال ۱۴۰۴ از ۲۲ اسفند آغاز می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۴ برای پذیرش در رشتههای با آزمون در دورههای روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمهحضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیامنور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشتههای تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در تیرماه ۱۴۰۴ برگزار می شود.
ثبتنام در این آزمون در دو بازه زمانی منحصراً از طریق درگاه اطلاعرسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org انجام خواهد شد.
بازه زمانی اول: از روز چهارشنبه ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۳ تا سهشنبه ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۳
بازه زمانی دوم: از روز شنبه ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۴ تا سهشنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۴
متقاضیان واجد شرایط میتوانند در مهلتهای تعیین شده برای شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۴ (نوبت دوم) ثبتنام کنند.
دفترچه راهنمای ثبتنام در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۴ همزمان با شروع ثبتنام از طریق درگاه اطلاعرسانی سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس خواهد بود.
زمان برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۴ برای متقاضیان در روزهای پنجشنبه ۵ تیرماه و جمعه ۶ تیرماه سال ۱۴۰۴ خواهد بود.
افرادی که منحصراً متقاضی رشتههای پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) هستند نیز میتوانند در تاریخ اعلام شده نسبت به ثبتنام اقدام کنند. متقاضیان رشتههای پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) الزامی به حضور جلسه آزمون ندارند.
معاون علمی حوزه علمیه خراسان، با تبیین مراحل تدوین و اجرای برنامه عملیاتی نظام جامع آموزش این حوزه گفت: در سال جاری مرحله دوم اجرای برنامه در سطح وسیعتر و در سه استان عملیاتی میشود.
رئیس سازمان سنجش از برگزاری آزمونهای صلاحیت حرفهای روانشناسان، صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضائی و اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری در پنجشنبه و جمعه ۲ و ۳ مرداد خبر داد.
کارت شرکت در آزمون صدور پروانه تأسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۴ منتشر شد. این آزمون صبح روز جمعه سوم مردادماه ۱۴۰۴ برگزار می شود.
برخی از متخصصین حوزه هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی شریف، به بررسی فرصتها و چالشهای ناشی از ورود هوش مصنوعی به آموزش عالی پرداخته و در گزارشی ابعاد این موضوع را بررسی کردند.
Δ