نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور با تاکید بر اهمیت ترویج علم برای نسل آینده گفت: ما به دختران فعال در عرصههای فناوری کمک خواهیم کرد تا بتوانند به آرزوهایشان در عرصههای علم دست یابند.
به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت هفته جهانی فضا، رویداد «دختران، پیشگامان عرصه فضا» در آسماننمای «گنبد مینا» برگزار شد. بهروز آذر، معاون رئیسجمهور، در این مراسم به نقش مهم جوانان و به ویژه دختران در ساخت آینده ایران اشاره کرد و گفت: شما هستید که امروز و فردای ایران را میسازید و در لبه دانش و علم و فناوری حرکت میکنید.
بهروز آذر در این رویداد به اهمیت ترویج علم برای نسل آینده اشاره کرد و افزود: ما امروز اینجاییم تا صدای شما را بشنویم و فاصله میان دولت و نهادهای مدنی ترویج علم را به حداقل برسانیم. معاون رئیس جمهور در پایان گفت: ما به دختران فعال در عرصههای فناوری کمک خواهیم کرد تا بتوانند بدرخشند و به آرزوهایشان در عرصههای علم و فناوری دست یابند.
در این رویداد از سیما مرادینسب نماینده ایران در شورای مشورتی نسل فضا و وفا صدقی مدیر پروژه ماهواره پیام و کارشناس سازمان فضایی ایران تقدیر به عمل آمد. مهمانان ویژه این برنامه یلنا سرووا و یلنا لوچیتسکایا، فضانوردان روس، از تجربیات خود سخن گفتند.
این برنامه با هدف ترویج علم نجوم و آشنایی کودکان و نوجوانان با مباحث علوم فضایی و فناوری طراحی شده و شامل سخنرانیها، کارگاههای آموزشی و نمایش آثار موزه هوافضای استاد سیروس برزو بود. این رویداد به همت انجمن دوستی دختران بینالملل و حمایت مجمع شهرداران آسیایی و معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری برگزار شده بود.
کرمان – مرد کهنوجی که ۲۸ فرزند دارد و دو فرزند دیگر وی نیز در راه است و تعداد فرزندان او تا پایان سال به ۳۰ نفر میرسد.
مدیر مرکز راهبری و همآهنگی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه حل مسائل زنان اولویت سیاستگذاران باشد،گفت: حوزه زنان از مسائل مهم کشور است.
شهردار منطقه ۱۳ تهران اعلام کرد: آموزشهای فناورانه برای کودکان و نوجوانان در مناطق کمتر برخوردار تهران آغاز شد.
سمنان- استاندار سمنان کارآمدی و اثربخشی اوقات فراغت را نیازمند ساختار هماهنگ و یکپارچه دانست و گفت: برای ارتقای کیفیت برنامهها، باید اقدامات پراکنده دستگاههای فرهنگی استان هدفمند شوند.
Δ