نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
جکی چان میگوید بدلکاریهای کامپیوتری یک «شمشیر دولبه» است که برای بدلکاران ایمن اما بدون حس واقعیت است.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، جکی چان میگوید کار بدلکاری هالیوود دیگر آن چیزی نیست که قبلا بود.
این بازیگر و رزمیکار افسانهای درباره وضعیت فعلی بدلکاریهای هالیوود که امروز برخلاف دوران اوج چان، تحت سلطه CGI و ترفندهای اجرای با سیمهای نگه دارنده و جلوههای ویژه است، صحبت کرد.
چان گفت: «در گذشته، تنها انتخاب این بود که سر صحنه بپریم؛ همین. امروز با کامپیوترها، بازیگران میتوانند هر کاری انجام دهند، اما همیشه احساس میکنید که آن حس واقعیت از دست رفته است.
وی در ادامه گفت: یک شمشیر دولبه است؛ از یک طرف، بازیگران با کمک فنآوری هر چه بیشتر قادر به انجام بدلکاریهای غیرممکن میشوند و از طرف دیگر، مفهوم خطر و محدودیت مبهم و مخاطب نسبت به آن بیتفاوت میشود. البته من کسی را تشویق نمیکنم که جان خود را برای انجام بدلکاریهایی مانند من به خطر بیندازد؛ واقعا خیلی خطرناک است.
جکی چان، سهم قابل توجهی از صحنههای اکشن سینما را با فیلمهای «استاد مست»، «داستان پلیس» و «ساعت شلوغی» به خود اختصاص داده و حتی اکنون در ۷۱ سالگی، قصد ندارد سرعت خود را کم کند.
وی گفت: من همیشه بدلکاریهای خودم را انجام خواهم داد. این شخصیت من است. این تا روزی که بازنشسته شوم، که هرگز نخواهد رسید، تغییر نخواهد کرد و راستش را بخواهید، وقتی ۶۴ سال متوالی این کار را انجام داده باشی، دیگر اسمش آمادگی بدنی نیست، همه چیز در قلب و روح تو جای گرفته؛ حافظه عضلانی است.
پروژه بعدی چان «بچه کاراتهباز: افسانهها» است که ۳۰ می اکران میشود. چان با بازی در کنار رالف ماکیو و بن وانگ، نقش آقای هان را در فیلمی که بازسازی «بچه کاراتهباز» سال ۲۰۱۰ است، تکرار خواهد کرد.
وی به زودی در جشنواره فیلم لوکارنوی امسال برای یک عمر فعالیت هنری تجلیل میشود.
آمار برنامه «زندگی پس از زندگی» در جلوگیری از خودکشی، اشتباه مترجم شبکه خبر برای به کاربردن واژه خلیج، اهمیت قانون گرایی و پیشنهاد یک مستند درباره همسر امام خمینی(ره) نکات مهم خبری هفته بود.
روزنامهنگاری که مصاحبه «جعلی» با کلینت ایستوود را نوشته بود، یکی از رأیدهندگان گلدن گلوب از آب درآمد.
یک استاد علوم ارتباطات با اشاره به چالش های پیش آمده در شبکه نمایش خانگی بیان کرد که ضوابط در این صنعت باید شفاف باشد تا فیلمساز در صورت لزوم به آن رجوع کند.
کارگردان نمایش «به علی گفت مادرش روزی» تاکید کرد این نمایش با رویکردی تجربهگرایانه از دل کارگاه آموزشی بیرون آمده و تکیه آن بر رویکرد دراماتیک شعر و اجرای بازیگران است.
Δ