نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
یک تهیهکننده رادیو درباره تاثیر جشنواره پژواک در رشد افراد بیان کرد این جشنواره ها کمک می کند برنامهسازان از طریق آموزش و کارگاههای برنامهسازی به قالبهای رادیویی شناخت پیدا کنند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری چهارمین جشنواره رادیویی پژواک، زهره سربازی تهیهکننده رادیو ایران که در دورههای گذشته جشنواره پژواک توانست مقام اول را در تهیه «مستند رادیویی» از آن خود کند، گفت: برنامهسازان در جشنواره چهارم میتوانند برنامههای خود را غیر از «مستند» در قالبهای دیگری هم تقویت کنند.
تهیه کننده برنامه «سلام صبح بخیر» رادیو ایران که در چند دوره جشنواره جوایز متعددی کسب کرده درباره برگزاری چهارمین جشنواره پژواک بیان کرد: سه دوره جشنواره پژواک در قالب مستند برگزار شد و این جشنواره توانست برنامهسازان را در قالب مستندسازی رشد دهد. اکنون بخشهای مختلفی به جشنواره اضافه شده است که قدم بسیار خوبی است و برنامهسازان میتوانند خودشان را در قالبهای دیگر تقویت کنند.
وی به نکات مثبت این جشنواره اشاره کرد و توضیح داد: از نکات مثبت جشنواره میتوان به این موضوع اشاره کرد که گوینده برتر، صرفا از برنامههای انتخابی نیست و گویندگان میتوانند هر برنامهای بفرستند و بخش مشاغل هم عادلانه داوری شود.
این تهیهکننده با بیان اینکه در دومین و سومین جشنواره پژواک شرکت کرده و در هر ۲ دوره مقام اول مستند را کسب کرده است، ادامه داد: امسال تصمیم گرفتم در قالب دیگری شرکت کنم و قالب مجله و csa (قالب جدید برنامهسازی) را انتخاب کردم تا به گونه دیگری خودم را در این جشنواره محک بزنم.
سربازی با بیان اینکه جشنواره پژواک در رشد و ارتقای برنامه سازان رادیو تا چه میزان موثر بوده است، گفت: برنامهسازان رادیو شناخت درست و دقیق از قالبهای رادیویی ندارند اما با برگزاری جشنوارهها این فرصت فراهم میشود تا برنامهسازان از طریق آموزش و کارگاههای برنامهسازی پژواک یا با شنیدن آثار منتخب نسبت به قالبهای رادیویی شناخت پیدا کنند و همچنین تکنیکهای برنامهسازی خوش ریتم را آموزش ببینند.
آمار برنامه «زندگی پس از زندگی» در جلوگیری از خودکشی، اشتباه مترجم شبکه خبر برای به کاربردن واژه خلیج، اهمیت قانون گرایی و پیشنهاد یک مستند درباره همسر امام خمینی(ره) نکات مهم خبری هفته بود.
روزنامهنگاری که مصاحبه «جعلی» با کلینت ایستوود را نوشته بود، یکی از رأیدهندگان گلدن گلوب از آب درآمد.
یک استاد علوم ارتباطات با اشاره به چالش های پیش آمده در شبکه نمایش خانگی بیان کرد که ضوابط در این صنعت باید شفاف باشد تا فیلمساز در صورت لزوم به آن رجوع کند.
کارگردان نمایش «به علی گفت مادرش روزی» تاکید کرد این نمایش با رویکردی تجربهگرایانه از دل کارگاه آموزشی بیرون آمده و تکیه آن بر رویکرد دراماتیک شعر و اجرای بازیگران است.
Δ