نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
نمایندگان جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شورای صدور مجوز تولید و انتشار سریالها و برنامههای شبکه نمایش خانگی معرفی شدند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانههای صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا)، نمایندگان جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حضور در جلسات شورای صدور مجوز تولید و انتشار شبکه نمایش خانگی از سوی سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شدند.
طبق بند ۵ ماده واحده «تعیین الزامات ساماندهی حوزه صوت و تصویر فراگیر» مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، بهمنظور هماهنگی بیشتر و استفاده از ظرفیتهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۲ نماینده از طرف وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شورای صدور مجوز تولید و ۲ نماینده از طرف وی در شورای صدور مجوز انتشار سریالها و برنامههای شبکه نمایش خانگی عضو هستند.
بر این اساس مهدی شفیعی و محمد حمیدیمقدم نمایندگان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شورای صدور مجوز تولید و سید محمدمهدی طباطبایینژاد و قاسم خورشیدی نمایندگان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شورای صدور مجوز انتشار ساترا خواهند بود.
مهدی شفیعی معاون سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمد حمیدیمقدم مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی هستند که زینپس در جلسات شورای صدور مجوز تولید ساترا حضور دارند.
همچنین سید محمدمهدی طباطبایینژاد معاون اسبق ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی و قاسم خورشیدی دستیار ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند که از این پس در جلسات شورای صدور مجوز انتشار سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر حضور خواهند داشت.
پیش از این مهدی آذرپندار و محمدحسین ایمانیخوشخو نمایندگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شورای صدور مجوز تولید و محمدحسین نیرومند و سیدمحمد هاشمی نمایندگان وزارتخانه مذکور در شورای صدور مجوز انتشار بودند.
نمایشگاه آثار ۶۵ زن هنرمند نوگرا با عنوان «به گزارش زنان» با ۱۲۰ اثر از آنها عصر چهارشنبه اول مرداد در موزه هنرهای معاصر تهران افتتاح شد.
بیش از ۷۰ اثر تجسمی از هنرمندان برجسته پیشکسوت و جوان در نمایشگاهی با عنوان «درباره زندگی» در نگارخانه شماره یک فرهنگسرای نیاوران، به نمایش گذاشته خواهد شد.
مدیرکل بازرگانی سازمان صدا و سیما گفت: پیام رسان های داخلی می توانند از ظرفیت تبلیغات بازرگانی رسانه ملی در قالب خدمات ویژه فرهنگی استفاده کنند.
Δ