نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
کارگردان پروژه «کنسرت پادکست» حجت اشرفزاده ضمن ارائه توضیحاتی از روند اجرای این پروژه نمایشی موسیقایی از تلاش برای ادامه و استمرار چنین اجراهایی در آینده نزدیک خبر داد.
مرتضی ساعتچی کارگردان پروژه «کنسرت پادکست» حجت اشرفزاده در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح جزییات این برنامه که طی روزهای گذشته در برج میلاد تهران پیش روی مخاطبان قرار گرفت، بیان کرد: خوشبختانه بر اساس برنامهریزیهایی که انجام گرفته بود، حجت اشرفزاده بعد از گذشت یک سال و نیم با پروژه «کنسرت پادکست» در برج میلاد تهران با طرفداران خود تجدید دیدار کرد. در این برنامهها کمال صداقت موسیقی، احمید امیرخلیلی نویسنده و بنده به عنوان کارگردان گروه اجرایی را همراهی میکردیم.
وی افزود: در این برنامهها که به نوعی آغازگر دور جدید کنسرتهای حجت اشرفزاده است، تلاش شده تا علاوه بر اجرای آثار پرطرفدار این خواننده، برنامههایی نیز در قالب پروژههای نمایشی پیش روی مخاطبان قرار گیرد. بر همین اساس در این اجراها داستانهای اپیزودیک پیش از هر قطعه به نمایش درآمده و مخاطب را در موقعیتی عاشقانه و نوستالژیک قرار میدهد تا برای شنیدن و ارتباط بهتر با موسیقی آماده شود. در این مسیر آرش فلاحتپیشه و پانتهآ مهدینیا بازیگران با سابقه تئاتر اجرای مونولوگها را بر عهده داشتند و ساناز اقتصاد راد و محمد سوری به نقشآفرینی در اپیزودها پرداختند. این در حالی است که محسن اسدی مدیرتولید و مریم اسماعیلی طراح چهرهپردازی پروژه بودند.
کارگردان «کنسرت پادکست به وقت عاشقی» در بخش دیگری از صحبتهای خود ضمن ارائه این نکته که طی طراحی و کارگردانی پروژه سعی شده تا با به کارگیری عناصری از تئاتر و سینما در قالب ۱۲ اپیزود نمایشی، داستان متفاوتی برای مخاطبان در قالب کلیدواژه «کنسرت پادکست» روایت شود، بیان کرد: نزدیکترین تجربهها به این پروژه در فضای پادکست صورت گرفته است. بنابراین علاقهمند بودیم مخاطب پر حوصلهتری را جذب کنیم به همین جهت به کلیدواژه «کنسرت پادکست» رسیدیم.
ساعتچی بیان کرد: چالش بر انگیزترین قسمت این پروژه نوشتن سناریو و خلق داستانهای تصویری برای مونولوگهایی بود که در اختیار داشتم به همین خاطر علاوه بر دکوپاژ دقیق، در کارگردانی داستانها سعی کردم با کمترین میزان دخالت و فقط با قرار دادن بازیگر در حسی که تنها من و بازیگران اثر ازآن آگاه بودیم بهترین بازی ممکن را روی صحنه پیش روی مخاطب قرار دهیم.
وی در پایان با اشاره به اینکه که بیشتر از ۷۰ نفر در خلق و اجرای این پروژه همکاری داشتند، توضیح داد: هماهنگی و هدایت جنبههای مختلف این پروژه برای رسیدن به یک اثر منسجم نیازمند به کارگیری تمام تجربیات و دانشم در حوزه سینما و ادبیات به عنوان یک ترانهسرا و کارگردان بود و خوشحالم که اولین تجربه این پروژه با استقبال مخاطبان روبهرو شد.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به توقیف سریال «سووشون» و مسدود شدن پلتفرم نماوا، بر لزوم نظارت جدی و همهجانبه بر محتوای شبکههای نمایش خانگی تأکید کرد.
آمار برنامه «زندگی پس از زندگی» در جلوگیری از خودکشی، اشتباه مترجم شبکه خبر برای به کاربردن واژه خلیج، اهمیت قانون گرایی و پیشنهاد یک مستند درباره همسر امام خمینی(ره) نکات مهم خبری هفته بود.
روزنامهنگاری که مصاحبه «جعلی» با کلینت ایستوود را نوشته بود، یکی از رأیدهندگان گلدن گلوب از آب درآمد.
یک استاد علوم ارتباطات با اشاره به چالش های پیش آمده در شبکه نمایش خانگی بیان کرد که ضوابط در این صنعت باید شفاف باشد تا فیلمساز در صورت لزوم به آن رجوع کند.
Δ