نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
اسامی نمایشهای بخش فراگیر در بیستمین جشنواره بینالمللی نمایش عروسکی تهران-مبارک اعلام شد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جشنواره، اسامی نمایشهای فراگیر بیستمین جشنواره بینالمللی نمایش عروسکی تهران-مبارک که در کارگاه نمایش تئاتر شهر اجرا خواهد شد، اعلام شد.
به این ترتیب اجرای نمایشهای بخش فراگیر بیستمین جشنواره بینالمللی نمایش عروسکی تهران-مبارک که با همکاری سازمان بهزیستی کشور اجرا میشوند، از روز ۳۰ آذر ماه در کارگاه نمایش در ساعتهای ۱۶ و ۱۹ روی صحنه خواهند رفت.
برنامه اجرای نمایشهای بخش فراگیر به شرح زیر است:
نمایش «روباه مکار و گرگ حیلهگر» به نویسندگی تیمور قهرمان و کارگردانی حسین حسامنژاد از شهر دامغان روز جمعه، ۳۰ آذر ساعت ۱۶ در کارگاه نمایش تئاتر شهر روی صحنه میرود.
نمایش «شهر شلوغ» به نویسندگی و کارگردانی صباح سلطانی از شهر قروه روز جمعه، ۳۰ آذر ساعت ۱۹ در کارگاه نمایش تئاتر شهر اجرا خواهد داشت.
روز شنبه مورخ ۱ دیماه نیز نمایش «ننه گلاب و عنکبوت» به نویسندگی و کارگردانی مرضیه نادی از شهر طبس ساعت ۱۶، و نمایش «باغ میرزا» به نویسندگی و کارگردانی نوربیبی بادپا از شهر سیب و سوران ساعت ۱۹ در کارگاه نمایش تئاتر شهر اجرا میشوند.
آخرین اجراهای بخش فراگیر نیز روز ۲ دی در کارگاه نمایش تئاتر شهر مربوط به نمایش «سفر به جشنواره مبارک» به نویسندگی اکرم علیزاده و کارگردانی احسان رضوانی از شهر کرمان ساعت ۱۶ و نمایش «باز هم مبارک» به نویسندگی و کارگردانی علی جباری از شهر تهران ساعت ۱۹ روی صحنه میروند.
بیستمین جشنواره بینالمللی نمایش عروسکی تهران-مبارک از روز ۲۶ آذر ۱۴۰۳ آغاز شده است و روز ۳ دی با اعلام برگزیدگان بخشهای مختلف به کار خود پایان میدهد.
آمار برنامه «زندگی پس از زندگی» در جلوگیری از خودکشی، اشتباه مترجم شبکه خبر برای به کاربردن واژه خلیج، اهمیت قانون گرایی و پیشنهاد یک مستند درباره همسر امام خمینی(ره) نکات مهم خبری هفته بود.
روزنامهنگاری که مصاحبه «جعلی» با کلینت ایستوود را نوشته بود، یکی از رأیدهندگان گلدن گلوب از آب درآمد.
یک استاد علوم ارتباطات با اشاره به چالش های پیش آمده در شبکه نمایش خانگی بیان کرد که ضوابط در این صنعت باید شفاف باشد تا فیلمساز در صورت لزوم به آن رجوع کند.
کارگردان نمایش «به علی گفت مادرش روزی» تاکید کرد این نمایش با رویکردی تجربهگرایانه از دل کارگاه آموزشی بیرون آمده و تکیه آن بر رویکرد دراماتیک شعر و اجرای بازیگران است.
Δ