نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
نمایش «آقای اشمیت کیه؟» به کارگردانی هاله بهبودی اجراهای خود را در عمارت نوفل لوشاتو آغاز کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانهای اثر، نمایش «آقای اشمیت کیه؟» اثر سباستین تیری، ترجمه شهلا حایری، به کارگردانی هاله بهبودی و تهیهکنندگی فریبا فتحی اجراهای خود را در عمارت نوفل لوشاتو آغاز کرد.
حسین جاهد، عارفه احمدپور، رضا دشتکی، سینا فرجام، رامتین تقیپور و علیاکبر طباطبایی در این اثر به ایفای نقش میپردازند.
در خلاصه داستان «آقای اشمیت کیه؟» آمده است: آقا و خانم قوچی مشغول غذا خوردن هستند که ناگهان زنگ تلفن به صدا در میآید در حالی که آنها حتی اشتراک تلفن ندارند و متوجه تغییرات دیگری هم در پیرامون خود میشوند که در پی آن با چالشهایی روبهرو میشوند و در نهایت به دنبال اثبات هویت گمشده خود میگردند.
از دیگر عوامل این اثر میتوان به جانشین تهیهکننده: نوید مولوی، مشاور کارگردان: محمدرضا غریبزاده، مجری طرح و مشاور پروژه: اشکان درویشی، دستیار کارگردان و برنامهریز: ملیکا ملک محمدی و شهرزاد امراللهی، کارشناس روانشناسی: معصومه دهقان، موسیقی: نوید مولوی، طراح صحنه و لباس: هاله بهبودی، مدیر صحنه: فرنوش میرائی، ساخت دکور: شهرزاد امراللهی و نیما قلیزاده، مدیر روابط عمومی: سیدمحمدصادق سیادت، گرافیست و طراح پوستر: گندم احمدی، مشاور رسانهای: مونا احمدوند، طراح و ساخت تیزر: امیر تقیزاده، مهدی رنجبر، علیهاشمینیا، عکاسان: زهرا استادزاده و مهدی رنجبر، مدیر اجرایی: حسین عباسی اشاره کرد.
علاقمندان جهت رزرو بلیت و تماشای این نمایش که تا ۱۶ دی، هرشب راس ساعت ۱۸ روی صحنه میرود به سایت تیوال و یا گیشه عمارت نوفل لوشاتو واقع در خیابان نوفل لوشاتو، نبش خیابان رازی مراجعه کنند.
آمار برنامه «زندگی پس از زندگی» در جلوگیری از خودکشی، اشتباه مترجم شبکه خبر برای به کاربردن واژه خلیج، اهمیت قانون گرایی و پیشنهاد یک مستند درباره همسر امام خمینی(ره) نکات مهم خبری هفته بود.
روزنامهنگاری که مصاحبه «جعلی» با کلینت ایستوود را نوشته بود، یکی از رأیدهندگان گلدن گلوب از آب درآمد.
یک استاد علوم ارتباطات با اشاره به چالش های پیش آمده در شبکه نمایش خانگی بیان کرد که ضوابط در این صنعت باید شفاف باشد تا فیلمساز در صورت لزوم به آن رجوع کند.
کارگردان نمایش «به علی گفت مادرش روزی» تاکید کرد این نمایش با رویکردی تجربهگرایانه از دل کارگاه آموزشی بیرون آمده و تکیه آن بر رویکرد دراماتیک شعر و اجرای بازیگران است.
Δ