نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
به گزارش اکوایران، مهدی بختیاریزاده، با اشاره به تصویب لایحه تابآوری شهر تهران در شرایط بحرانی که در هفته گذشته در صحن علنی شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت، گفت: بر همین اساس سازمان مدیریت میادین مکلف شد تا لایحه تاسیس یک شرکت بازرگانی تامین کننده کالاهای اساسی و مورد نیاز شهروندان تهرانی را […]
به گزارش اکوایران، مهدی بختیاریزاده، با اشاره به تصویب لایحه تابآوری شهر تهران در شرایط بحرانی که در هفته گذشته در صحن علنی شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت، گفت: بر همین اساس سازمان مدیریت میادین مکلف شد تا لایحه تاسیس یک شرکت بازرگانی تامین کننده کالاهای اساسی و مورد نیاز شهروندان تهرانی را در شرایط بحرانی جهت بررسی و تصویب به شورای شهر ارائه دهد.
وی افزود: با توجه به تاثیر سازمان میادین در تامین مایحتاج و کالاهای مورد نیاز مردم که در جنگ 12 روزه به صورت محسوس مشاهده شد، از سوی اعضای شورای شهر در جلسه علنی هفته گذشته پیشنهاد شد تا لایحه راهاندازی این شرکت از سوی سازمان مدیریت میادین به شورای شهر ارائه شود که به زودی این لایحه برای بررسی در اختیار اعضای شورای شهر قرار میگیرد.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران ادامه داد: هدف از راهاندازی این شرکت تامین بهتر و سریعتر کالاهای اساسی در زمانهای مورد نیاز و توزیع آن در میادین و بازارهای میوه و ترهبار شهر تهران است. خوشبختانه این ایده از سوی اعضای شورای شهر تهران مورد استقبال قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر این لایحه از سوی سازمان آماده شده و بهزودی به شورای شهر تهران ارئه میشود، بیان کرد: این اقدام گام مثبتی در راستای تامین مایحتاج مردم و کالاهای اساسی توسط سازمان مدیریت میادین در شرایط بحرانی است.
بختیاریزاده درباره ویژگیهای این شرکت بازرگانی یادآور شد: با توجه به اینکه رسالت سازمان میادین، توزیع کالا است، اما با توجه به اینکه امکان دارد نهادهای متولی نتوانند به درستی تامین کالاهای ضروری و اساسی را در شرایط بحرانی انجام دهند، در نتیجه راهاندازی این شرکت در امر زنجیره تامین یک تسریع کننده محسوب میشود.
وی با بیان اینکه یکی دیگر از مزیتهای راهاندازی این شرکت سرعت بخشیدن به معاملات بازرگانی خواهد بود، تاکید کرد: گاهی اوقات برای تامین مایحتاج مردم نیاز به واردات است و یا در ساماندهی عرضه محصولات در بازارهای جهانی نیز میتواند در امر صادرات نیز برنامهریزی داشته باشد اما مهمترین وظیفه این شرکت بازرگانی تامین کالاهای مورد نیاز بازارهای داخلی خواهد بود.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران در پایان گفت: در مجموع شرکت بازرگانی تامین کننده کالاهای اساسی موظف به تامین محصولات مورد نیاز بازارهای میوه و ترهبار از کالاهای اساسی گرفته تا محصولات پروتئینی، میوه، سبزیجات و فرنگیجات است.
به گزارش اکوایران، گردوغبار چند روز بعد از پایان جنگ در آسمان پدیدار شد و همین موضوع باعث شد تا برخی انگشت اتهام ایجاد غبار را به سمت جنگ دراز کنند. اما در نهایت نام یک تالاب در استان البرز به میان آمد؛ «تالاب صالحیه». نام این تالاب این روزها در خبرها بسیار مطرح شده […]
به گزارش اکوایران و به نقل از اقتصادنیوز، ساعت سه و نیم، تنه جنگی چند موشک، بیهشدار و بدون مرز وارد چندین خانه در پایتخت شد؛ موشکها ناگهان مهمان ناخوانده، خانههایی شدند که نه جبهه جنگ بودند و نه پادگان نظامی؛ شش خانه محل اصابت دقیق در شب اول بود اما تکههای موشک در خانههای رو […]
به گزارش اکوایران، نود و چهارمین جلسه هیات دولت امروز به ریاست مسعود پزشکیان برگزار شد و در این جلسه، علاوه بر ارائه گزارشهای دستگاههای اجرایی مختلف توسط اعضا، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گزارشی جامع و تخصصی درباره پدیده گرد و غبار در ایران، به عنوان تهدیدی فرابخشی و فراگیر، همچنین برنامههای ملی […]
به گزارش اکوایران، مهدی بابایی، رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران درباره نوسازی خانههای آسیبدیده از جنگ توضیح داد: در مصوبهای که داشتیم قرار شد از مالکان، عوارض نوسازی اخذ نشود. آقای زاکانی پیشنهادی داشتند که تا چهل درصد تراکم بیشتر به این ساختمانها داده شود که به بررسی کمیسیون ماده ۵ منوط شد، زیرا این […]
Δ