نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
قرار است تا نیمه آذر ماه 10 اتوبوس برقی چینی به تهران برسند، شهرداری تهران وعده داده بود 110 اتوبوس برقی چینی تا پایان شهریور به تهران می رسند . از آن زمان از سوی مدیران شهری اعلام شد که این محموله روی آب است و چند هفته ای هم این اتوبوس ها در بندر […]
قرار است تا نیمه آذر ماه 10 اتوبوس برقی چینی به تهران برسند، شهرداری تهران وعده داده بود 110 اتوبوس برقی چینی تا پایان شهریور به تهران می رسند . از آن زمان از سوی مدیران شهری اعلام شد که این محموله روی آب است و چند هفته ای هم این اتوبوس ها در بندر متوقف بودند و هفته گذشته مشخص شد از این 110 دستگاه 10 دستگاه به سمت تهران در حال حرکت است و 79اتوبوس برقی دیگر هم به زودی به سمت تهران حر کت می کنند .
جعفرتشکری هاشمی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در خصوص این که چه زمانی تمام این اتوبوس ها به خشکی می رسند به اکوایران می گوید: اعدادی مانند 10 اتوبوس ، 100 اتوبوس و مشابه این اعداد برای شهر تهران واقعا تعیینکننده نیستند که ما نگران این باشیم که آیا 10 اتوبوس روی آب است یا روی خشکی و سرنوشت آن چه شده است. گرچه به لحاظ سرمایههای ملی حتما واجد اهمیت است، ولی اینکه فکر کنیم با رسیدن اینها دیگر مشکل اتوبوسرانی تهران حل میشود، واقعا اینطور نیست. نخست این توقع را در ذهن خودمان به وجود نیاوریم که با رسیدن این 10 یا 100 اتوبوس دیگر مشکل شبکه اتوبوسرانی تهران حل میشود.
رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران یادآوری می کند:حداقل نیاز اتوبوس در تهران 7 هزار دستگاه اتوبوس است که تا رسیدن به سقف مورد انتظار برای این میزان فاصله زیادی داریم . لذا فارغ از اینکه این تعداد اتوبوس برقی روی آب هستند یا خشکی ، باید اجازه بدهید که ما تلاشهایمان را حداقل به عنوان شورای شهر به سمت خریدهای عمده ببریم. خوشبختانه این کار در حال انجام است . جلساتی را به همراه رییس شورا و مدیران شهرداری با شرکتهای سازنده اتوبوس برگزار کردیم و تلاش می کنیم در فرصت باقیمانده از این دوره شورا بتوانیم حجم بیشتری از اتوبوس را وارد ناوگان شهری تهران کنیم.
تشکری هاشمی با اشاره به این که در حال مذاکره برای خرید اتوبوسهای دوکابین که در خطوط BRT استفاده می شود، هستیم می گوید: در مورد اتوبوسهای تککابین هم با شرکتهای داخلی صحبت کردیم. امیدواریم این مذاکرات و جلسات به ثمر بنشیند تا دست کم چند هزار دستگاه اتوبوس به جمع ناوگان شهر تهران اضافه شود تا دغدغهی اصلی مردم مرتفع شود.
زن روی زمین افتاده. پاهایش کشیده میشود، کف خیابان، روی آسفالت داغ پیروزی و پرتاب می شود داخل ون. این ویدئو حالا چند روز است در شبکههای اجتماعی میچرخد. ویدئویی کوتاه، تلخ، و آشنا. روایت رسمی، روایت خیابان ماجرا طبق گزارش رسمی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، از تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ آغاز میشود. […]
مهدی اقراریان، رئیس کمیته نظارت شورای شهر تهران، در گفتوگو با اکوایران، از تداوم اقدامات غیرشفاف در بوستان ولایت و نبود پاسخگویی مشخص از سوی شهرداری تهران انتقاد کرد و گفت:چندین مرتبه در موضوع بوستان ولایت از شهرداری پیگیری کردهایم. برخی از تذکرهای من در جلساتی با آقای چمران و برخی از مسئولان شهرداری […]
در حالی که تهران، یکی از پرجمعیتترین و لرزهخیزترین کلانشهرهای جهان، با تهدید همیشگی زلزله روبهروست، مقامهای شهری میگویند با بهرهبرداری از یک سامانه هشدار سریع، میتوان تا ۶۰ درصد از تلفات انسانی در زلزلههای آینده جلوگیری کرد. علی نصیری، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، از امضای تفاهمنامهای با پژوهشگاه بینالمللی زلزلهشناسی […]
در جلسه امروز شورای شهر تهران، مهدی چمران، رئیس شورا، با اشاره به ناکامی در مدیریت ساختوساز غیرمجاز در حریم تهران گفت: «برای مشکلات حریم هنوز اتفاق مثبتی نیفتاده و زور کسانی که برخلاف قانون ساختوساز میکنند بیشتر است.» وی همچنین نسبت به کاهش زمان صدور پروانه ساختمانی به هفت روز ابراز تردید کرد و […]
Δ