نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
به گزارش اکوایران، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در بهرهبرداری از هر هواپیمای جدید، همواره ایمنی و اطمینان از وضعیت فنی را مطابق با استانداردهای بینالمللی صنعت هوانوردی در اولویت قرار میدهد. هرگونه تأخیر در روزهای ابتدایی بهرهبرداری از این هواپیما، صرفاً بهمنظور بررسی دقیق و رفع موارد فنی جزئی و رعایت مقررات ایمنی صورت گرفته […]
به گزارش اکوایران، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در بهرهبرداری از هر هواپیمای جدید، همواره ایمنی و اطمینان از وضعیت فنی را مطابق با استانداردهای بینالمللی صنعت هوانوردی در اولویت قرار میدهد. هرگونه تأخیر در روزهای ابتدایی بهرهبرداری از این هواپیما، صرفاً بهمنظور بررسی دقیق و رفع موارد فنی جزئی و رعایت مقررات ایمنی صورت گرفته است که نشاندهنده رویکرد ایمنی محور و مسئولانه شرکت است.
– این هواپیما یکی از جوانترین و پیشرفتهترین هواپیماهای ناوگان فعال ایران است که با هدف ارتقای کیفیت خدمات و افزایش ظرفیت عملیاتی به ناوگان اضافه شده است.
– از نظر مدل، نوع موتور، ارابه فرود و سیستمهای فنی کاملاً با دیگر هواپیماهای A330 ناوگان هما هماهنگ است و نیاز به آموزش مجدد پرسنل مهندسی و تعمیرات و خلبان و مهماندار ندارد.
– پیش از ورود به چرخه عملیاتی، این هواپیما توسط متخصصان مهندسی و تعمیرات شرکت و بر اساس پروتکلهای بینالمللی و کتب به روز سازنده هواپیما، بازرسی کامل شده است. ضمنا این هواپیما پیش از ورود به کشور مورد چک بازرسی S قرار گرفته بود.
در صنعت هوانوردی، بروز ایرادات جزئی در روزهای نخست بهرهبرداری از هواپیماهای جدید امری طبیعی و گذرا است که بلافاصله توسط تیمهای فنی شناسایی و رفع میشود.
تأخیرهای محدود گزارششده برای این هواپیما نیز در همین چارچوب بوده و اکنون با نظارت کامل متخصصان “هما”، روند بهرهبرداری پایدار و بدون مشکل آن تضمین شده است.
عملکرد عملیاتی هواپیما
این هواپیما در بازه ۱۵ تا ۲۲ اردیبهشت در مجموع ۳۶ سکتور پروازی را با موفقیت انجام داده که از این تعداد، تنها ۳۲۰ دقیقه از آن با تأخیر مرتبط با مسائل فنی بوده است. این آمار گویای وضعیت مطلوب عملیاتی هواپیماست و ادعای وجود ایرادات ساختاری یا عدم آشنایی تیم فنی با آن کاملاً بیاساس است.
در پایان مجددا تاکید میشود هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران همواره سلامت و ایمنی مسافران را اولویت اصلی خود دانسته و در انتخاب و بهرهبرداری از ناوگان، فقط به استانداردهای فنی بینالمللی و تخصص کارشناسان خود متکی است.
به گزارش اکوایران، در فروردین ماه امسال 2 هواپیما به علامت ثبت IJC و IJD در فرودگاه مهرآباد فرود آمدند و به ناوگان هما اضافه شدند. سن این هواپیماها حدود ۱۳ سال است و در ناوگان ایران کم سن محسوب میشوند.
زن روی زمین افتاده. پاهایش کشیده میشود، کف خیابان، روی آسفالت داغ پیروزی و پرتاب می شود داخل ون. این ویدئو حالا چند روز است در شبکههای اجتماعی میچرخد. ویدئویی کوتاه، تلخ، و آشنا. روایت رسمی، روایت خیابان ماجرا طبق گزارش رسمی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، از تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ آغاز میشود. […]
مهدی اقراریان، رئیس کمیته نظارت شورای شهر تهران، در گفتوگو با اکوایران، از تداوم اقدامات غیرشفاف در بوستان ولایت و نبود پاسخگویی مشخص از سوی شهرداری تهران انتقاد کرد و گفت:چندین مرتبه در موضوع بوستان ولایت از شهرداری پیگیری کردهایم. برخی از تذکرهای من در جلساتی با آقای چمران و برخی از مسئولان شهرداری […]
در حالی که تهران، یکی از پرجمعیتترین و لرزهخیزترین کلانشهرهای جهان، با تهدید همیشگی زلزله روبهروست، مقامهای شهری میگویند با بهرهبرداری از یک سامانه هشدار سریع، میتوان تا ۶۰ درصد از تلفات انسانی در زلزلههای آینده جلوگیری کرد. علی نصیری، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، از امضای تفاهمنامهای با پژوهشگاه بینالمللی زلزلهشناسی […]
در جلسه امروز شورای شهر تهران، مهدی چمران، رئیس شورا، با اشاره به ناکامی در مدیریت ساختوساز غیرمجاز در حریم تهران گفت: «برای مشکلات حریم هنوز اتفاق مثبتی نیفتاده و زور کسانی که برخلاف قانون ساختوساز میکنند بیشتر است.» وی همچنین نسبت به کاهش زمان صدور پروانه ساختمانی به هفت روز ابراز تردید کرد و […]
Δ