نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
به گزارش اکو ایران به نقل از ایرنا،جواد صالحی، معاون بهرهبرداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، اعلام کرد که پس از دریافت شکایتهای متعدد از مسافران شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز در خصوص عدم تحویل بار آنان پس از ورود به تهران، گزارش کامل این موضوع به سازمان هواپیمایی کشوری ارسال شده است. وی توضیح […]
به گزارش اکو ایران به نقل از ایرنا،جواد صالحی، معاون بهرهبرداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، اعلام کرد که پس از دریافت شکایتهای متعدد از مسافران شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز در خصوص عدم تحویل بار آنان پس از ورود به تهران، گزارش کامل این موضوع به سازمان هواپیمایی کشوری ارسال شده است.
وی توضیح داد که ترکیش ایرلاینز به طور متوسط ۴۲ پرواز هفتگی از استانبول به تهران دارد و عمدتاً از هواپیماهای باریکپیکر ایرباس ۳۲۱ استفاده میکند. این هواپیماها به دلیل فضای محدودتر حمل بار، قادر به حمل تمام چمدانهای مسافران نبوده و برخی چمدانها با پروازهای بعدی به تهران منتقل میشوند. سپس شرکت خدمات زمینی فرودگاه امام با دریافت اطلاعات از مسافران، بار آنان را به آدرسهای اعلامی ارسال میکند.
صالحی افزود که در پی نارضایتیهای مسافران و تاکید وزارت راه و شهرسازی بر حفظ حقوق مسافران، سازمان هواپیمایی کشوری به سرعت موضوع را بررسی کرده و دستورات لازم را به ترکیش ایرلاینز برای رفع مشکل ابلاغ کرده است. همچنین، این سازمان آمادگی دارد در صورت نیاز تعداد پروازها را افزایش دهد.
وی در پایان بیان کرد که فرودگاه امام ظرفیت پذیرش هواپیماهای پهنپیکر را دارد و این موضوع به ترکیش ایرلاینز اطلاع داده شده است تا با استفاده از هواپیماهای بزرگتر، مشکل حمل بار حل شود.
شرکت ترکیش ایرلاینز از ابتدای دسامبر ۲۰۲۳ با مشکل تحویل نشدن چمدانهای مسافران ورودی مواجه است و این مشکل همچنان برطرف نشده است. از ۱۰ دسامبر (۲۰ آذر) به بعد، تعداد چمدانهای جا مانده در هر پرواز به طور قابل توجهی افزایش یافته است.
«جعفر یازرلو»، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، در گفتوگو با ایرنا اظهار داشت که سازمان با مدیر ترکیش ایرلاینز در ایران تماس گرفته و بر لزوم حل سریع مشکل و استفاده از هواپیماهای پهنپیکر تأکید شده است. همچنین بازرسان سازمان روز پنجشنبه ۲۹ آذر در فرودگاه امام خمینی(ره) و دفتر ترکیش ایرلاینز حاضر شدند تا موضوع را بررسی کنند.
یازرلو اضافه کرد که از نمایندگی ایران ترکیش ایرلاینز خواسته شده است تا اقدامات انجامشده برای انتقال چمدانها و حل مشکل را تا ۳۰ آذر به سازمان هواپیمایی کشوری گزارش کند و به تشریح اقدامات خود در راستای اجرای مفاد کنوانسیون ورشو ۱۹۲۹ درباره تاخیر در ارسال چمدانها بپردازد. وی همچنین اشاره کرد که نمایندگی ترکیش ایرلاینز باید برنامههای اصلاحی و پیشگیرانه خود را برای جلوگیری از تکرار این مشکل تا روز شنبه ارائه دهد.
به گزارش اکوایران، در آستانه فصل جابهجایی مستأجران، گزارشهای میدانی از دفاتر مشاوران املاک حاکی از آن است که بازار اجاره در سال ۱۴۰۴ همچنان در وضعیت رکود قرار دارد و میزان نقلوانتقال مستأجران نسبت به سال گذشته کاهش یافته است. مشاوران املاک میگویند بسیاری از مستأجران، به دلیل کمبود گزینههای مناسب و فشارهای مالی، ناگزیر […]
به گزارش اکوایران، بانک مرکزی فهرست جدیدی از اموال غیرمنقول بانکها را تا پایان سال 1403 منتشر کرده است؛ بر اساس این گزارش، ارزش روز داراییهای غیرمنقول بانکها در مجموع حدود ۸۰۰ هزار میلیارد تومان برآورد شده است. طبق دادههای منتشر شده، بیشترین املاک تجاری به بانک سپه، با 1719 واحد تعلق دارد و بانکهای […]
به گزارش اکوایران، در حالیکه به فصل جابهجایی مستأجران نزدیک میشویم، بررسیها از دفاتر مشاوران املاک نشان میدهد بازار اجاره در سال ۱۴۰۴ همچنان در رکود بهسر میبرد و میزان جابهجایی نسبت به سال گذشته نیز کاهش یافته است. واسطههای ملکی میگویند، مستأجران بهدلیل نبود گزینههای مناسب و فشارهای مالی، بیش از گذشته ناچار به تمدید […]
به گزارش اکوایران، در هفتههای اخیر، بحث سگگردانی در فضاهای عمومی دوباره به یکی از موضوعات مورد توجه مسئولان، رسانهها و شهروندان تبدیل شده است. همزمان با گسترش زندگی شهری و رشد نگهداری از حیوانات خانگی، تضادهایی در برداشتها، نیازها و حقوق عمومی شکل گرفته که نشان میدهد این پدیده نیازمند قانونگذاری دقیق و مبتنی […]
Δ