نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
به گزارش اکو ایران به نقل از ایرنا،جواد صالحی، معاون بهرهبرداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، اعلام کرد که پس از دریافت شکایتهای متعدد از مسافران شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز در خصوص عدم تحویل بار آنان پس از ورود به تهران، گزارش کامل این موضوع به سازمان هواپیمایی کشوری ارسال شده است. وی توضیح […]
به گزارش اکو ایران به نقل از ایرنا،جواد صالحی، معاون بهرهبرداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، اعلام کرد که پس از دریافت شکایتهای متعدد از مسافران شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز در خصوص عدم تحویل بار آنان پس از ورود به تهران، گزارش کامل این موضوع به سازمان هواپیمایی کشوری ارسال شده است.
وی توضیح داد که ترکیش ایرلاینز به طور متوسط ۴۲ پرواز هفتگی از استانبول به تهران دارد و عمدتاً از هواپیماهای باریکپیکر ایرباس ۳۲۱ استفاده میکند. این هواپیماها به دلیل فضای محدودتر حمل بار، قادر به حمل تمام چمدانهای مسافران نبوده و برخی چمدانها با پروازهای بعدی به تهران منتقل میشوند. سپس شرکت خدمات زمینی فرودگاه امام با دریافت اطلاعات از مسافران، بار آنان را به آدرسهای اعلامی ارسال میکند.
صالحی افزود که در پی نارضایتیهای مسافران و تاکید وزارت راه و شهرسازی بر حفظ حقوق مسافران، سازمان هواپیمایی کشوری به سرعت موضوع را بررسی کرده و دستورات لازم را به ترکیش ایرلاینز برای رفع مشکل ابلاغ کرده است. همچنین، این سازمان آمادگی دارد در صورت نیاز تعداد پروازها را افزایش دهد.
وی در پایان بیان کرد که فرودگاه امام ظرفیت پذیرش هواپیماهای پهنپیکر را دارد و این موضوع به ترکیش ایرلاینز اطلاع داده شده است تا با استفاده از هواپیماهای بزرگتر، مشکل حمل بار حل شود.
شرکت ترکیش ایرلاینز از ابتدای دسامبر ۲۰۲۳ با مشکل تحویل نشدن چمدانهای مسافران ورودی مواجه است و این مشکل همچنان برطرف نشده است. از ۱۰ دسامبر (۲۰ آذر) به بعد، تعداد چمدانهای جا مانده در هر پرواز به طور قابل توجهی افزایش یافته است.
«جعفر یازرلو»، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، در گفتوگو با ایرنا اظهار داشت که سازمان با مدیر ترکیش ایرلاینز در ایران تماس گرفته و بر لزوم حل سریع مشکل و استفاده از هواپیماهای پهنپیکر تأکید شده است. همچنین بازرسان سازمان روز پنجشنبه ۲۹ آذر در فرودگاه امام خمینی(ره) و دفتر ترکیش ایرلاینز حاضر شدند تا موضوع را بررسی کنند.
یازرلو اضافه کرد که از نمایندگی ایران ترکیش ایرلاینز خواسته شده است تا اقدامات انجامشده برای انتقال چمدانها و حل مشکل را تا ۳۰ آذر به سازمان هواپیمایی کشوری گزارش کند و به تشریح اقدامات خود در راستای اجرای مفاد کنوانسیون ورشو ۱۹۲۹ درباره تاخیر در ارسال چمدانها بپردازد. وی همچنین اشاره کرد که نمایندگی ترکیش ایرلاینز باید برنامههای اصلاحی و پیشگیرانه خود را برای جلوگیری از تکرار این مشکل تا روز شنبه ارائه دهد.
به گزارش اکوایران،مهدی رمضانی با بیان اینکه با نزدیک شدن به ایام اربعین و افزایش تقاضای برای سفر به عراق، سازمان هواپیمایی کشوری اقداماتی در خصوص جلوگیری از ایجاد بازار سیاه بلیت و کوتاهی دست دلالان انجام داده است، گفت: به همین منظور لیست کانالهای های مجاز فروش بلیت این پروازها از چهارشنبه هفته آینده […]
به گزارش اکوایران، بیست و یکمین جلسه شورای عالی مسکن که سومین جلسه در دولت چهاردهم به شمار میرود به ریاست محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور و با حضور وزیر راه و شهرسازی تشکیل شد. به گزارش ایلنا،علی قائدی معاون دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی جزئیات این جلسه را تشریح کرد و گفت: […]
به گزارش اکوایران،روز گذشته (دوم مرداد) حوالی ساعت ۱۵:۳۰، هنگام اعزام به مأموریت اداری از محل خدمت به مقصد شهرستان چابهار، خودروی کارکنان خدوم گمرک پیشین هدف تیراندازی یک دستگاه پژو پارس ناشناس در مسیر قرار گرفت. به گزارش ایرنا،این اقدام مجرمانه که بهنظر میرسد در واکنش به ایستادگی قاطع این همکاران در برابر پدیده […]
به گزارش اکوایران، بیست و یکمین جلسه شورای عالی مسکن که سومین جلسه در دولت چهاردهم به شمار میرود به ریاست محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور و با حضور وزیر راه و شهرسازی تشکیل شد. بنا به گزارش تسنیم، علی قائدی معاون دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی جزئیات این جلسه را تشریح […]
Δ