نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
حمیدرضا رحمانی، سرپرست سازمان مدیریت حملونقل بار و پایانههای مسافری شهر تهراندرخصوص راه اندازی پایانه جدید شرق و آخرین وضعیت این پایانه گفت: پایانه شرق قدیم در محلی واقع شده بود که در آن محدوده گره ترافیکی سه راه تهرانپارس را داشتیم و وجود این پایانه این ترافیک را تشدید می کرد. از طرفی نیز […]
حمیدرضا رحمانی، سرپرست سازمان مدیریت حملونقل بار و پایانههای مسافری شهر تهراندرخصوص راه اندازی پایانه جدید شرق و آخرین وضعیت این پایانه گفت: پایانه شرق قدیم در محلی واقع شده بود که در آن محدوده گره ترافیکی سه راه تهرانپارس را داشتیم و وجود این پایانه این ترافیک را تشدید می کرد. از طرفی نیز باید طرح تعریض خیابان دماوند انجام می شد که با توجه به وجود پایانه، این مساله نیز در آن محدوده با مشکل مواجه می شد. ضمن اینکه پایانه قدیم در مجاورت بافت مسکونی قرار گرفته بود و آلودگی های صوتی، بصری و محیطی به مردم تحمیل و باعث نارضایتی آنها می شد و به مدت ۴۳ سال این موضوع وجود داشت.
وی افزود: از اواخر دهه ۷۰ بحث احداث پایانه جدید شرق آغاز شد و پس از پشت سر گذاشتن مسائل و مشکلات متعدد در دوره های قبل، از سال ۱۴۰۱در این دوره از مدیریت شهری، در دستور کار قرارگرفتن راه اندازی و احیای این پایانه کلید خورد. به طوری که امروز در هفدهم آذر ۱۴۰۳، راه اندازی آن انجام و در کنار مباحث ابنیه و تاسیسات، بحث انتقال تعاونی ها و شرکت ها نیز انجام و از ساعات اولیه صبح نیز سرویسدهی این پایانه آغاز شد.
رحمانی ادامه داد: همچنین بحث های هوشمندسازی پایانه جدید شرق نیز در دستور کار قرار گرفت و در حال انجام است. پس از هوشمندسازی سرویس دهی و صدور بلیط از حالت سنتی خارج می شود و مسافر با مشخصات و بارکد مشخص وارد سکو شده و اطلاعات سفر آن به صورت هوشمند ثبت می شود.
سرپرست سازمان مدیریت حملونقل بار و پایانههای مسافری شهر تهران، اتصال حمل و نقل درون شهری به حمل و نقل برون شهری در این پایانه را از دیگر موارد انجام شده دانست و عنوان کرد: موضوع تعبیه ایستگاه مترو در این پایانه دیده شده است و خط ۲ مترو از فرهنگسرا به اینجا ادامه پیدا می کند. نهایتا تا ۱۵ ماه آینده این اتفاق می افتد. همچنین در مباحث ارتباطی با پایانه، هماهنگی ها با شرکت واحد انجام شده و خط یک بی.آر.تی از سه راه تهرانپارس به محل پایانه جدید خواهد رسید. با توجه به اینکه انتقال از پایانه قدیم به جدید به تازگی انجام شده برای تسهیل تردد، یک سری ون به صورت چرخشی و رایگان در نظر گرفته شده تا مسافران را از پایانه شرق قدیم به جدید منتقل کنند.
وی در پایان درخصوص چگونگی تامین امنیت پایانه با توجه به مجاورت آن با پارک جنگلی سرخه حصار نیز توضیح داد: با توجه به محصور بودن فضای پایانه و وجود نگهبان در ورودی ها مشکل خاصی از این نظر وجود ندارد. ضمن اینکه در روزهای آینده، کلانتری مستقر در پایانه قدیم شرق نیز به فضای پیرامونی پایانه جدید منتقل خواهد شد تا امنیت پایانه به طور کامل تامین شود.
به گزارش اکوایران، حجتالاسلام والمسلمین سید محمد آقامیری، درباره آخرین وضعیت پروژه تراموا در تهران گفت: در خصوص تراموا، یکسری تستهای اولیه انجام شد که در تهران صورت گرفت و تستها موفقیتآمیز بود. قرار شد مذاکراتی با شرکتهای چینی انجام شود تا دو یا سه دستگاه تراموا وارد کشور شود. با این حال، این موضوع […]
به گزارش اکوایران، صادق ضیاییان با اشاره به وضعیت جوی مناطق مختلف کشور، به ایسنا گفت: طی پنج روز آینده همچنان ماندگاری توده هوای گرم، پدیده غالب در بیشتر مناطق کشور است. همچنین طی سه روز آینده در برخی نقاط شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات واقع در هرمزگان، جنوب سیستان […]
به گزارش اکوایران، داود معظمی، با اشاره به افزایش تعداد موشها در سطح شهر تهران، به ایسنا گفت: قدیمی بودن برخی مناطق بویژه در منطقه ۱۱ تهران یکی از مهم ترین دلایل افزایش موشهاست و باید بهسازی در این مناطق انجام شود که تاکنون این کار انجام نشده است. چنین کاری فقط وظیفه خدمات شهری نیست […]
به گزارش اکوایران، بررسی بازار رهن و اجارهخانه در محله جیحون واقع در منطقه 10 تهران نشان میدهد که برای رهن کامل آپارتمانی 50 تا 60 متری و دارای امکانات آسانسور، پارکینگ و انباری حداقل به بودجهای بین 500 تا 600 میلیون تومان نیاز است؛ برای نمونه آپارتمانی 53 متری و 6 سال ساخت، دارای […]
Δ