نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
به گزارش اکوایران، آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی کشور نشان میدهد که ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا وینه سنگین و در محور هراز مسیر(رفت و برگشت) محدوده رینه نیمه سنگین است. براساس گزارشی از ایرنا، تردد در محور فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت مسیر(رفت و برگشت) روان […]
به گزارش اکوایران، آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی کشور نشان میدهد که ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا وینه سنگین و در محور هراز مسیر(رفت و برگشت) محدوده رینه نیمه سنگین است.
براساس گزارشی از ایرنا، تردد در محور فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت مسیر(رفت و برگشت) روان است، ضمن اینکه محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.
براساس آخرین وضعیت ترافیکی محورهای منتهی به مرزها؛ ترافیک در محور سرابله-ایلام-مهران محدوده تونل آزادی سنگین است.
تردد در محور قصرشیرین-خسروی، محور خرمشهر-شلمچه و محور بستان-چذابه روان است.
برخی از محورهای استانهای تهران ، خوزستان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان دارای وزش باد و گردوخاک هستند.
هوای تهران قابل قبول شد
اکوایران: بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هماکنون (۱۷ مردادماه) در شرایط قابل قبول است.
رئیس اتحادیه مشاوران املاک گفت: اگر متقاضیان واقعی قصد خرید دارند، در حال حاضر با توجه به اینکه قیمت ها ثابت است، می توانند در بهترین وضعیت ممکن وارد بازار شوند.
گسل اجاره بین شمال و جنوب تهران، با تغییر بزرگی روبهرو شدهاست. بررسیهای «دنیایاقتصاد» از روند رشد اجارهبهای مسکن طی ۱۴سال گذشته نشان میدهد، رفتار تورم اجاره در «شمال شهر»، «میانه شهر» و «پایین شهر»، کاملا متفاوت بوده؛ بیشترین رشداجارهها در منطقه یک بوده که ۵۶.۲برابر شده است.
نایبرئیس اتحادیه املاک میگوید بازار مسکن در آستانه نوروز بدون هیجان و جهش قیمت پیش میرود و عامل اصلی تعیینکننده معاملات، قدرت خرید مردم است. اکنون واحدهای کوچک و مصرفی بیشترین توجه خریداران را به خود جلب کردهاند و فصل خرید نوروز دیگر تعیینکننده بازار نیست.
اکوایران: قیمت اوراق در نیمه آذر به ۱۵۰هزارتومان و اکنون به ۱۶۰هزارتومان رسیدهاست؛ ۴۵درصد جهش نسبت به پارسال همین موقع و ۵۷درصد جهش نسبت به ابتدای ۱۴۰۴
Δ