نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
ریشه این غضب عمومی اما کجاست؟ چرا بسیاری از ایرانیها صنعت خودروشان را دوست ندارند و حتی راضی به تعطیلی آن و جایگزینی با واردات هستند؟ عبدالله بابایی، کارشناس و از مدیران اسبق خودروسازی، در گفتوگو با اکوایران تاکید میکند که نفوذ سیاست و سیاسیها در خودروسازی، یکی از دلایل اصلی مغضوب شدن خودروسازی کشور […]
ریشه این غضب عمومی اما کجاست؟ چرا بسیاری از ایرانیها صنعت خودروشان را دوست ندارند و حتی راضی به تعطیلی آن و جایگزینی با واردات هستند؟
عبدالله بابایی، کارشناس و از مدیران اسبق خودروسازی، در گفتوگو با اکوایران تاکید میکند که نفوذ سیاست و سیاسیها در خودروسازی، یکی از دلایل اصلی مغضوب شدن خودروسازی کشور نزد شهروندان است.
نسخه کامل در سایت:
عبور خودروسازان از سیاهچاله زیان
مدیرعامل ایرانخودرو اخیرا اعلام کرده که این شرکت به دلیل زیاندهی، حاضر به عرضه محصولاتش با قیمتهای فعلی نیست و قصد دارد خودروهایش را در بورس کالا عرضه کند.
امیرحسن کاکایی میگوید به جای تشکر از خودروسازان (که در شررایط تحریمهای داخلی و خارجی)، تولید را بالا بردهاند، برخی همچنان بر سر آنها میزنند. خبر مرتبط کارنامه نیمسال ایرانخودرو در دست چپ شش ماه از واگذاری مدیریت ایرانخودرو به بخش خصوصی میگذرد و این در حالی است که آمار و ارقام مربوط به تولید، […]
در برنامه این هفته ویراژ، با مدیرعامل اسبق سایپا گفت و گو کرده ایم و عملکرد مدیریت خصوصی ایرانخودرو را در نیمسال نخست واگذاری، در بوته نقد گذاشتهایم. سعید مدنی به ایرانخودروی خصوصی نمره قبولی اما پایینتر از حدی که انتظار میرفت، میدهد.
در این قسمت، از نقش فردی به نام «اسماعیل آقایی» در صدور حکمی میگوییم که ممکن است قیمت خودروهای وارداتی را تا ۵۰ درصد بالا ببرد. در ادامه، ماجرای تقلید عجیب ایرانخودرو از تعطیلات رسمی دولت را بررسی میکنیم. در بخش «ماشینتراپی» این هفته هم سراغ گران قیمتترین خودروی برندی میرویم که روزگاری به روزترین […]
حالا نیسان با کاهش محبوبیت، عقبماندگی از رقبا و بزرگترین زیان سالانه تاریخ خود روبهروست اما با معرفی ۱۰ مدل جدید، برای بقا و بازگشت میجنگد.
Δ