نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
بر خلاف ایرانخودرو که از ابتدا هم مشخص بود مدیریت آن به چه کسی می رسد، سایپا مشتریان زیادی دارد. از کرمانموتور گرفته تا بابک زنجانی، همه می خواهند شانس خود را در ماراتن واگذاری سهام مدیریتی سایپا امتحان کنند. سعید مدنی، مدیرعامل اسبق سایپا در گفتوگو با اکوایران، تاکید میکند که اهلیت و صلاحیت […]
بر خلاف ایرانخودرو که از ابتدا هم مشخص بود مدیریت آن به چه کسی می رسد، سایپا مشتریان زیادی دارد.
از کرمانموتور گرفته تا بابک زنجانی، همه می خواهند شانس خود را در ماراتن واگذاری سهام مدیریتی سایپا امتحان کنند.
سعید مدنی، مدیرعامل اسبق سایپا در گفتوگو با اکوایران، تاکید میکند که اهلیت و صلاحیت نباید فدای واگذاری شود، چون در غیر این صورت، سرنوشت شرکتهایی مانند هفت تپه انتظار دومین خودروساز بزرگ ایران را میکشد.
تسلا، شرکتی که برخی پیشتر تصور میکردند دوران طلاییش به پایان رسیده، دوباره توجه بازار و سرمایهگذاران را جلب کرده است. ارزش بازار این شرکت اکنون از مجموع چندین خودروساز سنتی شناختهشده مانند تویوتا، BYD، بنز و بیامو بیشتر است.
نتایج قرعهکشی ایرانخودرو در طرح عادی امروز، ۳ دی ۱۴۰۴ هنوز اعلام نشده و بسیاری از متقاضیان همچنان وضعیت «در حال بررسی» را در پنل خود مشاهده میکنند. با بیش از ۹.۶ میلیون نفر ثبتنامکننده، فرآیند اعتبارسنجی پلاک فعال و گواهینامه زمانبر شده و لیست نهایی از صبح فردا، پنجشنبه ۴ دی، قابل مشاهده خواهد بود.
سایپا شرایط پیشفروش عادی محصولات سواری خود را ویژه متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اعلام کرد.
باوجود اینکه ثبتنام ۱۱ میلیون نفر در طرح ایرانخودرو برای برخی سؤالبرانگیز شده، این موضوع در واقع نمایانگر جذابیت بالای فرصتهای محدود بازار خودروست. در هیچکجای دنیا بلیط بختآزماییای ارائه نمیشود که بدون پرداخت، برنده مبلغ قابل توجهی شود. حتی اگر برای کسب سود ۵۰۰ میلیونی روی یک خودرو مثل ۲۰۷، پیش از آن حدود ۹۹۰ میلیون تومان سرمایهگذاری شود، این فرصت هنوز برای بسیاری از افراد، حتی با سرمایه اندک، ارزشمند است.
Δ