نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
به گزارش اکوایران، پژو ۲۰۷ تاج را از سر شاهین برداشت. در هفته منتهی به ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۴ پژو ۲۰۷ با گیربکس اتوماتیک رشدی حول و حوش ۱۰ میلیون تومانی را در کارنامه ثبت کرد. متقاضیان برای در اختیار گرفتن این محصول اتوماتیک ایران خودرو پیش رفتن به بازار باید حساب خود را حدود ۹۸۰ […]
به گزارش اکوایران، پژو ۲۰۷ تاج را از سر شاهین برداشت. در هفته منتهی به ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۴ پژو ۲۰۷ با گیربکس اتوماتیک رشدی حول و حوش ۱۰ میلیون تومانی را در کارنامه ثبت کرد. متقاضیان برای در اختیار گرفتن این محصول اتوماتیک ایران خودرو پیش رفتن به بازار باید حساب خود را حدود ۹۸۰ میلیون تومان شارژ می کردند. این افزایش ۱۰ میلیون تومانی به زبان درصد از رشد بیش از یک درصدی قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک حکایت می کند.
دیگر عضو خانواده پژو ۲۰۷ یعنی پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی نیز حول و حوش ۰.۵ درصد قیمت خود را بالا برد. فروشندگان برای واگذاری پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی در اختیار خود مبلغی نزدیک به ۸۰۵ میلیون تومان طلب می کردند.
هفته گذشته دو عضو خانواده شاهین یعنی شاهین با گیربکس دستی و شاهین با گیربکس اتوماتیک به ترتیب در جایگاه اول و دوم جدول افزایش قیمت خودرو را به خود اختصاص دادند. اما این هفته جایگاه اول و دوم توسط پژو ۲۰۷ با گیربکس اتوماتیک و پژو ۲۰۷ به گیربکس دستی تصاحب شدند و دو عضو خانواده شاهین به قعر جدول سقوط کردند.
تسلا، شرکتی که برخی پیشتر تصور میکردند دوران طلاییش به پایان رسیده، دوباره توجه بازار و سرمایهگذاران را جلب کرده است. ارزش بازار این شرکت اکنون از مجموع چندین خودروساز سنتی شناختهشده مانند تویوتا، BYD، بنز و بیامو بیشتر است.
نتایج قرعهکشی ایرانخودرو در طرح عادی امروز، ۳ دی ۱۴۰۴ هنوز اعلام نشده و بسیاری از متقاضیان همچنان وضعیت «در حال بررسی» را در پنل خود مشاهده میکنند. با بیش از ۹.۶ میلیون نفر ثبتنامکننده، فرآیند اعتبارسنجی پلاک فعال و گواهینامه زمانبر شده و لیست نهایی از صبح فردا، پنجشنبه ۴ دی، قابل مشاهده خواهد بود.
سایپا شرایط پیشفروش عادی محصولات سواری خود را ویژه متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اعلام کرد.
باوجود اینکه ثبتنام ۱۱ میلیون نفر در طرح ایرانخودرو برای برخی سؤالبرانگیز شده، این موضوع در واقع نمایانگر جذابیت بالای فرصتهای محدود بازار خودروست. در هیچکجای دنیا بلیط بختآزماییای ارائه نمیشود که بدون پرداخت، برنده مبلغ قابل توجهی شود. حتی اگر برای کسب سود ۵۰۰ میلیونی روی یک خودرو مثل ۲۰۷، پیش از آن حدود ۹۹۰ میلیون تومان سرمایهگذاری شود، این فرصت هنوز برای بسیاری از افراد، حتی با سرمایه اندک، ارزشمند است.
Δ