کل کارا : 48712 امروز با کارا : 82
  • تاریخ : یکشنبه, ۵ مرداد , ۱۴۰۴
  • برابر با : Sunday - 27 - July - 2025
  • ساعت :

    پرواز شاهین به سمت قله یک میلیارد

    به گزارش اکوایران، نگاهی به لیست قیمتی خودروها نشان می دهد تارا V۱ پلاس با گیربکس دستی با رشدی حدود ۳.۵ درصدی در صدر جدول قیمت قرار دارد. این مساله را می توان شعبده بازی تارا نامید.  این عضو خانواده تارا هفته گذشته با قیمتی نزدیک به ۹۰۰ میلیون تومان قابل خریداری بود اما طی […]

    به گزارش اکوایران، نگاهی به لیست قیمتی خودروها نشان می دهد تارا V۱ پلاس با گیربکس دستی با رشدی حدود ۳.۵ درصدی در صدر جدول قیمت قرار دارد. این مساله را می توان شعبده بازی تارا نامید. 

    این عضو خانواده تارا هفته گذشته با قیمتی نزدیک به ۹۰۰ میلیون تومان قابل خریداری بود اما طی هفته منتهی به دوم اسفند امسال رشدی ۳۰ میلیون تومانی را در کارنامه ثبت کرد.

    شاهین با گیربکس اتوماتیک نیز رشد قیمتی بیش از ۲.۵ درصدی را در کارنامه ثبت کرد. این محصول سایپا قیمت خود را به حوالی ۹۶۰ میلیون تومان رساند تا افرایشی نزدیک به ۲۵ میلیون تومانی را تجربه کند و جایگاه دوم جدول افزایش قیمت را له خود اختصاص دهد.

    دیگر عضو خانواده تارا یعنی تارا V۴ LX با گیربکس اتوماتیک رشد نزدیک به دو درصدی را به خود دید.این خودرو هفته گذشته با قیمتی حدود یک میلیارد و ۷۰ میلیون تومان در بازار حاضر بود و در هفته پایانی بهمن سال جاری قیمت خود را تا حوالی یک میلیارد و ۷۰ میلیون تومان بالا آورد و جایگاه سوم را در جدول یاد شده کسب کرد.

    کوییک، ساینا، دنا با گیربکس دستی ۶ سرعته و هایما بدون تغییر قیمت در بازار حضور داشتند.

    پژو پارس سال نیز بیش از یک درصد از قیمت خود را از دست داد تا تنها خودرویی باشد که افت قیمت را در این هفته به خود دیده است این افت قیمت به آن معنا بود که مستریان پارس می توانستند حدود ۱۰ میلیون تومان این خودرو را به نسبت قیمت هفته قبل ارزان تر خریداری کنند. هفته گذشته پژو پارس با قیمت حول و حوش ۸۱۵ میلیون تومان در دسترس مشتریان بود.

    اخبار مشابه امروز:

    صنعت 600 همتی لنگ 20 همت
    4 - مرداد - 1404

    صنعت 600 همتی لنگ 20 همت

    به گفته آنها، اگر ۲۰ همت به قطعه‌سازی تزریق نشود، این صنعت اواسط شهریور ماه امسال با تعدیل نیروی ۴۰۰ هزار نفری مواجه می‌شود و عملا تعطیل خواهد شد. این هشدار چقدر جدی است؟ محمدرضا نجفی منش، فعال قطعه‌سازی کشور در گفت و گو با اکوایران به این پرسش پاسخ داده است. خبر مرتبط اسبی […]

    چرا ایران‌خودرو هیوندایی نشد؟
    3 - مرداد - 1404

    چرا ایران‌خودرو هیوندایی نشد؟

    این صنعت از چالش‌های کمی و کیفی زیادی رنج می‌برد، چالش‌هایی که به گفته یک مستندساز جوان، بخشی از آنها در نتیجه سیاست‌گذاری‌های اشتباه و البته مسائلی مانند تحریم است. صدرا علی‌بک مهمان این هفته برنامه ویراژ و کارگردان مستند “اسب بی بخار” معتقد است اصلاح خودروسازی ایران وابسته به اصلاح سیاست‌های کلان اقتصادی کشور […]

    از تاکسی سواری پزشکیان تا ال-90 نوآ
    3 - مرداد - 1404

    از تاکسی سواری پزشکیان تا ال-90 نوآ

    در پیت استاپ این هفته، به خبرهایی مثل تاکسی‌سواری رئیس‌جمهور در سفر استانی به‌خاطر بنزین بی‌کیفیت، معرفی نسخه ایرانی ال-۹۰، آزادسازی واردات خودروهای دست‌دوم، و همچنین وابستگی صنعت قطعه‌سازی کشور به نیروی کار افغان پرداختیم. اگر شما هم خبر، ویدیو، فایل صوتی یا حتی پرسشی مبهم درباره دنیای خودرو دارید، با ما به اشتراک بگذارید […]

    خودرو تک‌نرخی شد!
    3 - مرداد - 1404

    خودرو تک‌نرخی شد!

    کارنما مطابق معمول روایتگر بازار خودرو در طول این هفته است.اما در بخش جدید «ماشین‌تراپی» کمی از بازار فاصله گرفتیم تا ببینیم آنسوی مرزها چه اتفاقات مهمی بر جهان خودرو در خال رخ دادن است. ماشین‌تراپی این هفته از میراث صحبت میکند. میراثی تنها سلاح خودروسازان سنتی در برابر لشگر چینی‌ها محسوب می‌شود.  

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا