نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
به گزارش اکوایران، پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی نزدیک به ۲ درصد از قیمت خود را به نسبت هفته گذشته از دست داد تا در صدر جدول افت قیمت قرار گیرد. این محصول ایران خودرو حول و حوش ۱۵ میلیون تومان از قیمت خود را از دست داد و با قیمت نزدیک به ۸۱۵ میلیون […]
به گزارش اکوایران، پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی نزدیک به ۲ درصد از قیمت خود را به نسبت هفته گذشته از دست داد تا در صدر جدول افت قیمت قرار گیرد.
این محصول ایران خودرو حول و حوش ۱۵ میلیون تومان از قیمت خود را از دست داد و با قیمت نزدیک به ۸۱۵ میلیون تومانی در بازار معامله شد.
البته رانا پلاس بر خلاف پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی، رشد قیمتی حدود ۱.۵ درصد را تجربه کرد. این خودرو با افزایش حول و حوش ۱۰ میلیون تومانی قیمت خود را به نزدیکی های ۶۹۰ میلیون تومان رساند.
شاهین با گیربکس اتوماتیک نیز افرایش ۵ میلیون تومانی را تجربه کرد و بعد از رانا پلاس در جایگاه دوم جدول بیشترین افزایش قیمت قرار گرفت؛ شاهبن اتوماتیک و رانا پلاس طبق یک قانون نانوشته افرایش و کاهش قیمت را با هم تجربه میکنند.
شاهین با گیربکس دستی، هایما S۷ پلاس، دنا با گیربکس اتوماتیک و تارا با گیربکس اتوماتیک بدون تغییر قیمت بودند.
اوضاع به شکلی است که نه خبری از ثبت سفارش خودروهای صفر است و نه خودروهای کارکرده وارد میشوند. در برنامه این هفته ویراژ، آخرین وضع واردات خودرو و چالشهای مربوطه را با حضور مهدی دادفر، فعال عرصه واردات و محمدعلی خادم، کارشناس خودرو بررسی کردهایم. دادفر تاکید میکند که در سال جاری به جز […]
آرش محبینژاد معتقد است ایرانیها همواره به خودروی با کیفیت عادت داشتهاند و به نوعی {خودروهای چینی وارداتی به نوعی در شان آنها نیست}. نظر شما چیست؟ نسخه کامل در سایت: خبر مرتبط اسبی که از نفس افتاد در برنامه این هفته ویراژ، ابتدا با صدرا علیبک، مستندساز و کارگردان “اسب بی بخار” گفت و […]
به گفته آنها، اگر ۲۰ همت به قطعهسازی تزریق نشود، این صنعت اواسط شهریور ماه امسال با تعدیل نیروی ۴۰۰ هزار نفری مواجه میشود و عملا تعطیل خواهد شد. این هشدار چقدر جدی است؟ محمدرضا نجفی منش، فعال قطعهسازی کشور در گفت و گو با اکوایران به این پرسش پاسخ داده است. خبر مرتبط اسبی […]
این صنعت از چالشهای کمی و کیفی زیادی رنج میبرد، چالشهایی که به گفته یک مستندساز جوان، بخشی از آنها در نتیجه سیاستگذاریهای اشتباه و البته مسائلی مانند تحریم است. صدرا علیبک مهمان این هفته برنامه ویراژ و کارگردان مستند “اسب بی بخار” معتقد است اصلاح خودروسازی ایران وابسته به اصلاح سیاستهای کلان اقتصادی کشور […]
Δ