نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
خصوصیسازی، که سالها با چالشهای متعدد روبهرو بوده، این بار به مرحلهای سرنوشتساز رسیده است. اما هرچه به لحظه تعیینکننده نزدیکتر میشویم، مخالفتها و فشارهای پشت پرده بیشتر میشود. آیا این تغییر به سرانجام میرسد یا در آخرین گام متوقف خواهد شد؟
خصوصیسازی، که سالها با چالشهای متعدد روبهرو بوده، این بار به مرحلهای سرنوشتساز رسیده است.
اما هرچه به لحظه تعیینکننده نزدیکتر میشویم، مخالفتها و فشارهای پشت پرده بیشتر میشود.
آیا این تغییر به سرانجام میرسد یا در آخرین گام متوقف خواهد شد؟
البته این نامه الزاما به معنای منتفی شدن واگذاری سهام مدیریتی سایپا نیست. با این حال، یکی از مشتریانی که گفته میشود شانس زیادی برای تصاحب سهام مدیریتی سایپا دارد، کرمانموتور –خودروساز بزرگ بخش خصوصی- است. در کنار کرمانموتور، گروه صنعتی انتخاب (تولیدکننده لوازم خانگی) نیز یکی از مشتریان پر و پا قرص این سهام […]
اکوایران برای پیگری این موضوع، این هفته سراغ رئیس هیات مدیره انجمن واردکنندگان خودرو رفته است. هادی ملکان به اکوایران میگوید: کاهش تعرفه واردات خودرو به ۲۰ درصد یا هر عدد دیگری، هنوز رسمیت پیدا نکرده است. به گفته وی، با توجه به رشد قیمت ارز مرجع در گمرک، هزینه واردات خودرو از این ناحیه […]
به گزارش اکوایران، با وجود نیاز شدید به نوسازی، ناوگان خودروهای تجاری همچنان بسیار فرسوده است و بسیاری از کامیونها، اتوبوسها و مینیبوسها عمر بالایی دارند و فاقد استانداردهای ایمنی و زیستمحیطی لازم هستند. این وضعیت نه تنها هزینههای سنگینی به کشور تحمیل میکند، بلکه ایمنی و کیفیت خدمات حملونقل را کاهش داده است. با […]
به گزارش اکوایران، در این میان، برخی از واردکنندگان و مونتاژکاران بدون اعلام رسمی، قیمتگذاریهای جدیدی را از مسیرهای غیررسمی پیاده کردهاند. معاملههایی پشت پرده میان عرضهکنندگان خودرو، نمایندگیها و نمایشگاهدارها شکل گرفته که در آن همه سود میبرند، جز مشتری واقعی. روایت این معادله چندسرسود را در کارنمای این هفته ببینید.
Δ