نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
بوشهر- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: با احداث ۳۳ سایت از سال گذشته تا کنون موجب بهبود پوشش ارتباطی در سطح استان و رضایت بیشتر مردم شده است.
به گزارش خبرنگار مهر، علی سملیان صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیریهای به عمل آمده توسط کارشناسان این اداره کل با سایر واحدها و شرکتهای زیرمجموعه، سرعت پاسخگویی به شکایت در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال ۱۴۰۳، افزایش یافته است.
وی بیان کرد: ثبت شکایات مردمی در سال جاری نسبت به سال قبل، ۱۳.۵ درصد کاهش و سرعت پاسخگویی به شکایت نسبت به قبل نیز، از ۸۶.۱ روز کاری سال گذشته به ۲۲.۱ روز در سال جاری کاهش یافته است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر اضافه کرد: با احداث ۳۳ سایت از سال گذشته تا کنون موجب بهبود پوشش ارتباطی در سطح استان و رضایت بیشتر مردم شده است.
وی ادامه داد: سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مردمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برای حمایت از حقوق مشترکین توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی راه اندازی شده است.
سملیان افزود: نتایج گزارشات سامانه در ارزیابی اپراتورها توسط سازمان تنظیم مقررات تأثیر خواهد داشت و مشترکین هر یک از خدمات وزارت ارتباطات میتوانند شکایات و مشکلات حوزه ICT خود از قبیل تلفن ثابت، تلفن همراه، اینترنت، خدمات پستی و دفاتر پیشخوان را از طریق سامانه ثبت کنند .
زاهدان – روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اعلام کرد: در پی انجام ۳ عملیات مشترک در استان سیستان وبلوچستان، تعدادی از عوامل گروهکهای تروریستی دستگیر شده و تعدادی نیز به هلاکت رسیدند.
قروه – مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قروه از کشف و ضبط ۲۲ تُن گندم فاقد مجوز و خارج از شبکه توزیع در این شهرستان خبر داد.
قوچان – فرماندار قوچان گفت: شهر قوچان دارای جمعیت حدود ۱۰۵ هزار نفری است اما فاقد دو خیابان یا بلوار زیبا به عنوان نماد شهرستان بوده و بافت فرسوده شهری یکی از معضلات به شمار میرود.
Δ