نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
بوشهر- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: با احداث ۳۳ سایت از سال گذشته تا کنون موجب بهبود پوشش ارتباطی در سطح استان و رضایت بیشتر مردم شده است.
به گزارش خبرنگار مهر، علی سملیان صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیریهای به عمل آمده توسط کارشناسان این اداره کل با سایر واحدها و شرکتهای زیرمجموعه، سرعت پاسخگویی به شکایت در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال ۱۴۰۳، افزایش یافته است.
وی بیان کرد: ثبت شکایات مردمی در سال جاری نسبت به سال قبل، ۱۳.۵ درصد کاهش و سرعت پاسخگویی به شکایت نسبت به قبل نیز، از ۸۶.۱ روز کاری سال گذشته به ۲۲.۱ روز در سال جاری کاهش یافته است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر اضافه کرد: با احداث ۳۳ سایت از سال گذشته تا کنون موجب بهبود پوشش ارتباطی در سطح استان و رضایت بیشتر مردم شده است.
وی ادامه داد: سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مردمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برای حمایت از حقوق مشترکین توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی راه اندازی شده است.
سملیان افزود: نتایج گزارشات سامانه در ارزیابی اپراتورها توسط سازمان تنظیم مقررات تأثیر خواهد داشت و مشترکین هر یک از خدمات وزارت ارتباطات میتوانند شکایات و مشکلات حوزه ICT خود از قبیل تلفن ثابت، تلفن همراه، اینترنت، خدمات پستی و دفاتر پیشخوان را از طریق سامانه ثبت کنند .
گرمی- نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۶۰ کیلومتر از راههای اصلی، فرعی و روستایی گرمی مورد مرمت، بهسازی و آسفالت قرار میگیرد.
اصفهان – مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: چهارمین سال برگزاری برنامه «یومالحسین» برگزار و نمادی از وحدت مردمی و انقلابی در اصفهان شد.
خرمآباد – در مراسمی، «یاسر ملکی» بهعنوان مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک لرستان معرفی شد.
ساری – معاون آموزش اداره کل فنی و حرفهای مازندران با اشاره به پیشگامی استان مهارتآموزی نوجوانان گفت: طرح ملی مدارس تابستان مهارت برای چهارمین سال در استان اجرا میشود.
Δ