نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
وزیر آموزش و پرورش از شهادت ۲۰ دانش آموز در سراسر کشور در جریان تجاوز رژیم صهیونیستی به کشورمان خبر داد.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، علیرضا کاظمی؛ وزیر آموزش و پرورش با اشاره به توجه دولت به تعلیم و تربیت دانش آموزان گفت: شخص رئیسجمهور اهمیت ویژه ای به آموزش و پرورش میدهند، به گونهای که صبح روز اعلام آتش بس با من تماس گرفتند و خواستار جلسهای برای پیگیری امور آموزش و پرورش شدند.
وی افزود: رئیسجمهور به ایده “تحول در کشور از تحول در آموزش و پرورش شروع میشود”، باور دارند.
کاظمی با اشاره به ایدههای رئیس جمهور در خصوص آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: آقای پزشکیان دو برنامه مهم را در آموزش و پرورش دنبال میکنند؛ اولی کیفیت بخشی و دومی نهضت توسعه عدالت در فضاهای آموزشی و پرورشی.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به مسائل روز آموزش و پرورش گفت: به زودی زمان برگزاری آزمون مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی مشخص خواهد شد. برای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش افراد باید فارغالتحصیل مقطع تحصیلی مورد نظر باشند و از این لحاظ تغییری صورت نگرفته، اما در خصوص مصاحبههای دانشگاه فرهنگیان صحبت این بود که نمره مصاحبه بین سایر بخشها توزیع شود که من نپذیرفتم و گفتم مصاحبهها حتماً برگزار شود.
وی با اشاره به پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال گذشته عنوان کرد: پرداخت پاداش از طریق اوراق تأیید و اوراق آن صادر شده بود که بخاطر شرایط کشور متوقف شد و پیگیر آن هستیم.
وزیر آموزش و پرورش از شهادت ۲۰ دانش آموز در جریان تجاوز رژیم صهیونیستی خبر داد و گفت: از فرهنگیان عزیز هم شهید داشتیم و تعدادی از مدارس نیز آسیب جزئی دیدهاند.
آذری جهرمی با طعنه به کمپین «همکاری ملی» پهلوی، آن را فاقد پشتوانه واقعی دانست و به ناکامی جریانهای خارجنشین در تأثیرگذاری بر تحولات داخلی ایران اشاره کرد./ فرارو
رئیس جمهور تصریح کرد، مردم باید در رفتار، گفتار و کردار ما ببینند که برای خدمتگزاری به آنها آمدهایم.
در میانه تشدید تنشهای منطقهای و در شرایط آتشبس موقتی میان ایران و اسرائیل، گمانهزنیها درباره بازگشت تهران و واشنگتن به میز مذاکره، به روایتی در رسانههای غربی تبدیل شده است.
رییسجمهور فرانسه در توییتی خبر از تماس تلفنی امروز خود با مسعود پزشکیان رئیسجمهور ایران داد.
Δ