نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
با وجود اینکه کرکره عمده نمایشگاههای بازار خودرو پایین است اما در پشتپرده، بازار همچنان میتپد؛ البته نه با رونق بلکه با عطش کسب سود. در کارنمای این هفته، سراغ آنهایی رفتهایم که زیر سایه جنگ، چرتکه میاندازند.
با وجود اینکه کرکره عمده نمایشگاههای بازار خودرو پایین است اما در پشتپرده، بازار همچنان میتپد؛ البته نه با رونق بلکه با عطش کسب سود.
در کارنمای این هفته، سراغ آنهایی رفتهایم که زیر سایه جنگ، چرتکه میاندازند.
برخی فعالان با امید به بازگشت تدریجی شرایط، چراغ مغازههایشان را روشن کردهاند و برخی همچنان در سکوت نظارهگرند. کارنمای این هفته، نگاهی دارد به وضعیت این روزهای بازار خودرو، روایتهایی از درون آن و گمانههایی درباره آینده.
ریشه این غضب عمومی اما کجاست؟ چرا بسیاری از ایرانیها صنعت خودروشان را دوست ندارند و حتی راضی به تعطیلی آن و جایگزینی با واردات هستند؟ عبدالله بابایی، کارشناس و از مدیران اسبق خودروسازی، در گفتوگو با اکوایران تاکید میکند که نفوذ سیاست و سیاسیها در خودروسازی، یکی از دلایل اصلی مغضوب شدن خودروسازی کشور […]
به گزارش اکوایران، از طرف دیگر، با باز شدن مسیر واردات از محل ارز خارجی، امیدها برای تعدیل قیمتها در بازار بالا رفته است؛ هرچند واقعیت هنوز فاصله زیادی با این امیدها دارد. کارنمای این هفته را دنبال کنید.
این اقدام ایرانخودرو در حالی است که وزارت صمت میگوید افزایش قیمت خودسرانه محصولات این شرکت، محل ایراد است. اکوایران در گفت و گو با یونس حیدری در برنامه ویراژ، کارشناس بازار سرمایه، اقدام ایرانخودرو را از منظر قانونی بررسی کرده است. به گفته وی، آنچه ایرانخودرو انجام داده، مطابق با قانون بوده است.
Δ