نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
حدود ۱۲۰ هزار دانشآموز، همزمان با شروع امتحانات از کمپین «شب امتحان» استفاده کردهاند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلتفرم، کمپین «شب امتحان» فیلیمومدرسه، ویژه دانش آموزان پایه ششم تا دوازدهم که از اواخر اردیبهشت آغاز شد، تا امروز مورد استقبال ۱۲۰ هزار دانشآموز قرار گرفته است.
در این کمپین همه دروس پایه ششم تا دوازدهم در قالب ویدیوهایی مخصوص شب امتحان خلاصه و ارائه شده است و دانشآموزان میتوانند برای جمعبندی درس مورد نظرشان از آن استفاده کنند.
با گذشت حدود ۱۰ روز از آغاز این رویداد، ۱۱۹ هزار و ۵۵۸ دانشآموز بستههای ویژه شب امتحان را تهیه و از آن استفاده کردهاند. همچنین در بین دروس مختلف، ریاضی پایه هشتم با ۱ میلیون و ۱۷۹ هزار و ۸۸۵ دقیقه دیده شدن توسط دانشآموزان، رکورددار دروس ارائه شده این کمپین است.
بعد از آن هم ریاضی پایه نهم با ۸۳۲ هزار و ۸۴۸ دقیقه و ریاضی پایه هفتم با ۷۱۸ هزار و ۷۱۶ دقیقه در جایگاه بعدی پربازدیدهای شب امتحان قرار گرفتهاند.
در مجموع هم دانشآموزان به مدت ۴ میلیون و ۱۸۷ هزار و ۳۶ دقیقه از ویدیوهای شب امتحان این مدرسه کمک آموزشی، استفاده کردهاند و پایه هفتم تا نهم نیز بیشترین آمار تماشا را به خود اختصاص دادهاند.
کمپین «شب امتحان» با حضور معلمهای باسابقه پایههای مختلف شکل گرفته است و تا ۱۵ خرداد ادامه دارد.
نمایشگاه آثار ۶۵ زن هنرمند نوگرا با عنوان «به گزارش زنان» با ۱۲۰ اثر از آنها عصر چهارشنبه اول مرداد در موزه هنرهای معاصر تهران افتتاح شد.
بیش از ۷۰ اثر تجسمی از هنرمندان برجسته پیشکسوت و جوان در نمایشگاهی با عنوان «درباره زندگی» در نگارخانه شماره یک فرهنگسرای نیاوران، به نمایش گذاشته خواهد شد.
مدیرکل بازرگانی سازمان صدا و سیما گفت: پیام رسان های داخلی می توانند از ظرفیت تبلیغات بازرگانی رسانه ملی در قالب خدمات ویژه فرهنگی استفاده کنند.
Δ