نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
آن روزها به ذهنت نیز خطور نمیکرد که روزی خیابانها و جادههای ایران را بدون پیکان تصور کنی. ارابههای رنگارنگی که در ۴ دهه تولید آن همه مدلهایش از پیکان کار گرفته تا دولوکس چراغ بنزی و از مدلهای اتوماتیک و سپرجوشن تا استیشن و جوانان وپژویی کم وبیش یک قیافه داشتند. خودروی جانسختی که […]
آن روزها به ذهنت نیز خطور نمیکرد که روزی خیابانها و جادههای ایران را بدون پیکان تصور کنی. ارابههای رنگارنگی که در ۴ دهه تولید آن همه مدلهایش از پیکان کار گرفته تا دولوکس چراغ بنزی و از مدلهای اتوماتیک و سپرجوشن تا استیشن و جوانان وپژویی کم وبیش یک قیافه داشتند.
خودروی جانسختی که در سالهای آغازین حضورش در جادههای ایران، برای بسیاری از ایرانیان نماد توانستن بود و نشانهای برای ورود به جمع کشورهای پیشرفته…
اوضاع به شکلی است که نه خبری از ثبت سفارش خودروهای صفر است و نه خودروهای کارکرده وارد میشوند. در برنامه این هفته ویراژ، آخرین وضع واردات خودرو و چالشهای مربوطه را با حضور مهدی دادفر، فعال عرصه واردات و محمدعلی خادم، کارشناس خودرو بررسی کردهایم. دادفر تاکید میکند که در سال جاری به جز […]
آرش محبینژاد معتقد است ایرانیها همواره به خودروی با کیفیت عادت داشتهاند و به نوعی {خودروهای چینی وارداتی به نوعی در شان آنها نیست}. نظر شما چیست؟ نسخه کامل در سایت: خبر مرتبط اسبی که از نفس افتاد در برنامه این هفته ویراژ، ابتدا با صدرا علیبک، مستندساز و کارگردان “اسب بی بخار” گفت و […]
به گفته آنها، اگر ۲۰ همت به قطعهسازی تزریق نشود، این صنعت اواسط شهریور ماه امسال با تعدیل نیروی ۴۰۰ هزار نفری مواجه میشود و عملا تعطیل خواهد شد. این هشدار چقدر جدی است؟ محمدرضا نجفی منش، فعال قطعهسازی کشور در گفت و گو با اکوایران به این پرسش پاسخ داده است. خبر مرتبط اسبی […]
این صنعت از چالشهای کمی و کیفی زیادی رنج میبرد، چالشهایی که به گفته یک مستندساز جوان، بخشی از آنها در نتیجه سیاستگذاریهای اشتباه و البته مسائلی مانند تحریم است. صدرا علیبک مهمان این هفته برنامه ویراژ و کارگردان مستند “اسب بی بخار” معتقد است اصلاح خودروسازی ایران وابسته به اصلاح سیاستهای کلان اقتصادی کشور […]
Δ