نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
عنوان «ناقص» برای خودروهایی به کار میرود که به دلیل کسری قطعه امکان تجاری سازی ندارند، بنابراین باید تا زمان تأمین قطعات در پارکینگ خودروسازان بمانند. بیوک علیمرادلو، کارشناس و از مدیران پیشین خودروسازی کشور، در گفتوگو با اکوایران، بروز این پدیده را ناشی از حضور دولت در خودروسازی میداند. وی برای اثبات این ادعا، […]
عنوان «ناقص» برای خودروهایی به کار میرود که به دلیل کسری قطعه امکان تجاری سازی ندارند، بنابراین باید تا زمان تأمین قطعات در پارکینگ خودروسازان بمانند.
بیوک علیمرادلو، کارشناس و از مدیران پیشین خودروسازی کشور، در گفتوگو با اکوایران، بروز این پدیده را ناشی از حضور دولت در خودروسازی میداند. وی برای اثبات این ادعا، اوضاع ایران خودرو –به عنوان شرکتی که مدیریت آن از حدود سه ماه پیش به بخش خصوصی واگذار شده- را با سایپا که هنوز مدیریت دولتی دارد، مقایسه میکند.
در ادامه گفتوگویی داریم با یکی از فعالان بازار خودرو درباره همین کممحلی بازار خودرو به ارز؛ بازاری که بعد از جنگ، قیمتهای آن کمتر از دوران پیش از بحران شدهاند. بعضی خودروها زیر قیمت کارخانه معامله میشوند، برخی خودروهای صفر کیلومتر در پارکینگها باد میکنند و وارداتیهای جدید، حتی از برندهای معتبر، کیفیتی کمتر […]
تازهترین خبر، مربوط به تصادف ۲۸ تیرماه در جاده فیروزآباد است؛ سانحهای که به جان باختن ۲۱ مسافر انجامید. اما واقعاً، راننده این اتوبوسهای مرگ کیست؟
این مستند که سال گذشته اکران شد، به واسطه گفت و گو با برخی چهرههای مرتبط با خودروسازی و سیاستگذاری و همچنین اساتید اقتصاد، به بررسی چالشهای خودروسازی ایران و راهکارهای برون رفت از آنها پرداخته است. در بخش دیگری از برنامه این هفته، با رئیس انجمن صنایع همگن قطعهسازی کشور در مورد آخرین وضع […]
یکی از آسیبهای صنعت خودروسازی در این ۱۲ روز، حمله اسرائیل به شرکت خودروسازی فرداموتورز در غرب ایران بود که بخش وسیعی از کارخانه را تخریب کرد. دبیر انجمن قطعهسازان در گفت و گو با اکوایران، از خسارات جنگ ۱۲ روزه به خودروسازی و قطعهسازی میگوید، ضمن آنکه آخرین وضع تولید خودروسازان و قطعهسازان را […]
Δ