نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
حامد بیدی، بنیانگذار سایت کارزار در گفتوگو با اکوایران توضیح میدهد که کمپینها و پویشهای اجتماعی باید چه هدفی داشته باشند. او میگوید: «ما وقتی درمورد یک پویش اجتماعی صحبت میکنیم، یک تغییر رفتار جمعی را هدف قرار میدهیم و این تغییر رفتارهای جمعی بر بستر یک کلان روایتی میتواند شکل بگیرد. باید ابتدا ببینیم […]
حامد بیدی، بنیانگذار سایت کارزار در گفتوگو با اکوایران توضیح میدهد که کمپینها و پویشهای اجتماعی باید چه هدفی داشته باشند.
او میگوید: «ما وقتی درمورد یک پویش اجتماعی صحبت میکنیم، یک تغییر رفتار جمعی را هدف قرار میدهیم و این تغییر رفتارهای جمعی بر بستر یک کلان روایتی میتواند شکل بگیرد. باید ابتدا ببینیم که جمعیتی که قرار است آنها را خطاب قرار دهیم، خودشان تصورشان از تصادفات چیست.»
نسخه کامل در سایت:
مختصات یک کمپین موفق
مرحله اول پویش ملی «نه به تصادف» ۱۵ فروردین امسال به پایان رسید. پویشی که هدف اصلی آن کاهش مرگ و میر در تصادف نوروز بود. اما این کمپین تا چه اندازه موفقیت آمیز بود؟
در ادامه گفتوگویی داریم با یکی از فعالان بازار خودرو درباره همین کممحلی بازار خودرو به ارز؛ بازاری که بعد از جنگ، قیمتهای آن کمتر از دوران پیش از بحران شدهاند. بعضی خودروها زیر قیمت کارخانه معامله میشوند، برخی خودروهای صفر کیلومتر در پارکینگها باد میکنند و وارداتیهای جدید، حتی از برندهای معتبر، کیفیتی کمتر […]
تازهترین خبر، مربوط به تصادف ۲۸ تیرماه در جاده فیروزآباد است؛ سانحهای که به جان باختن ۲۱ مسافر انجامید. اما واقعاً، راننده این اتوبوسهای مرگ کیست؟
این مستند که سال گذشته اکران شد، به واسطه گفت و گو با برخی چهرههای مرتبط با خودروسازی و سیاستگذاری و همچنین اساتید اقتصاد، به بررسی چالشهای خودروسازی ایران و راهکارهای برون رفت از آنها پرداخته است. در بخش دیگری از برنامه این هفته، با رئیس انجمن صنایع همگن قطعهسازی کشور در مورد آخرین وضع […]
یکی از آسیبهای صنعت خودروسازی در این ۱۲ روز، حمله اسرائیل به شرکت خودروسازی فرداموتورز در غرب ایران بود که بخش وسیعی از کارخانه را تخریب کرد. دبیر انجمن قطعهسازان در گفت و گو با اکوایران، از خسارات جنگ ۱۲ روزه به خودروسازی و قطعهسازی میگوید، ضمن آنکه آخرین وضع تولید خودروسازان و قطعهسازان را […]
Δ