نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
علیرضا قربانی تور کنسرت «ایرانم» را با اجرای قطعات جدید، خرداد ماه از تهران آغاز میکند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی، تور کنسرت جدید علیرضا قربانی خرداد ۱۴۰۴ در فضای باز غربی استادیوم آزادی برگزار میشود و پس از آن در شهرهای شیراز، یزد، کرمان، اصفهان، اهواز، تبریز و نیشابور ادامه پیدا خواهد کرد.
باتوجه به استقبال علاقهمندان از تور کنسرت قبلی، تیم مدیریت اجرایی کنسرت پیش رو تمهیداتی برای دسترسی آسانتر و همچنین با فراگیری بیشتر اندیشیده و سازهای متفاوت و با ظرفیت بالا را برای تور کنسرت «ایرانم» در نظر گرفتهاند.
اشعار تور کنسرت «ایرانم» که با مدیریت هنری حسام ناصری اجرا میشود، از مولانا، امیرخسرو دهلوی، واقف لاهوری، هوشنگ ابتهاج، احمد شاملو، غلامرضا طریقی، حسین غیاثی، احمد امیرخلیلی و حمید خلفبیگی است.
حسام ناصری، علیرضا افکاری و مهیار علیزاده آهنگسازان قطعات این تور کنسرت هستند.
راههای دسترسی به مکان اصلی کنسرت، زمان دقیق، نحوه تهیه بلیت و دیگر اطلاعات تکمیلی به زودی اعلام میشود.
مجموعه این کنسرتها به تهیهکنندگی محسن خباز توسط موسسه فرهنگی هنری شهرآفتاب و آهنگ اشتیاق و همچون سال گذشته با حمایت توبانک، شعبه مجازی بانک گردشگری به اجرا در آمد که در این دوره نیز همراه علیرضا قربانی خواهند بود.
علیرضا قربانی در تور کنسرت قبلی خود که از اردیبهشت ۱۴۰۲ آغاز شد، در گرگان، رشت، تبریز، شیراز، کرمان، سیرجان، کیش و سپس در مجموعه فرهنگیتاریخی سعدآباد و سالن اسپیناس پالاس تهران میزبان علاقهمندان بود. او همچنین در شهرهای مختلف کانادا، اروپا، استرالیا و آسیا روی صحنه رفت. قربانی در بخش پایانی تور کنسرت خود در تیر ۱۴۰۳ در تخت جمشید اجرا داشت.
آمار برنامه «زندگی پس از زندگی» در جلوگیری از خودکشی، اشتباه مترجم شبکه خبر برای به کاربردن واژه خلیج، اهمیت قانون گرایی و پیشنهاد یک مستند درباره همسر امام خمینی(ره) نکات مهم خبری هفته بود.
روزنامهنگاری که مصاحبه «جعلی» با کلینت ایستوود را نوشته بود، یکی از رأیدهندگان گلدن گلوب از آب درآمد.
یک استاد علوم ارتباطات با اشاره به چالش های پیش آمده در شبکه نمایش خانگی بیان کرد که ضوابط در این صنعت باید شفاف باشد تا فیلمساز در صورت لزوم به آن رجوع کند.
کارگردان نمایش «به علی گفت مادرش روزی» تاکید کرد این نمایش با رویکردی تجربهگرایانه از دل کارگاه آموزشی بیرون آمده و تکیه آن بر رویکرد دراماتیک شعر و اجرای بازیگران است.
Δ