نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
پیامرسان ایتا در سیاستهای جدید خود استفاده ابزاری از تصویر بانوان را در تبلیغات ممنوع کرده و این اقدام را گامی در راستای حفظ منزلت و شأن زنان در اسلام و نظام جمهوری اسلامی میداند.
به گزارش خبرآنلاین، به نقل از عصرایران، یکی از عناصر تبلیغات استفاده از بازیگران زن است، حالا پیامرسان ایتا در قوانین جدید خود استفاده ابزاری از تصویر بانوان در تبلیغات را ممنوع کرده است.
پیامرسان ایتا در کانال اطلاعرسانی خود نوشته است که برای ساماندهی و بهینهسازی جریان اطلاعرسانی، تبلیغات، رونق اقتصادی و حمایت از تولیدات داخلی، سیاستهای جدیدی را تعیین کرده است.
در یکی از بندهای این سیاستها امده است که با توجه به موقعیت ویژه و جایگاه رفیع زن در اسلام و نظام جمهوری اسلامی، استفاده از تصویر بانوان در آگهیهای تبلیغاتی مستلزم رعایت شان و منزلت آنها میباشد. لذا مدلینگ و استفاده ابزاری از تصویر چهره بانوان به صورتی که قابل شناسایی باشند برای معرفی کالا، محصولات و خدمات ممنوع است.
همچنین استفاده از تصویر بانوان در تبلیغ کالا یا خدمتی که استفادهکننده آن صرفا بانوان نباشند مجاز نیست.
۵۸۵۸
محمد رهبری، پژوهشگر فضای مجازی در نشستی تخصصی تأکید کرد که سیاستگذاری فناوری باید به تقویت همبستگی ملی بینجامد، و با در نظر گرفتن تمام ابعاد آن انجام بگیرد.
گوگل پس از موفقیت مدل پیکسل ۹ پرو فولد در سال گذشته، حالا آماده عرضه سومین نسل از گوشیهای تاشوی خود با نامپیکسل ۱۰ پرو فولد است؛ این مدل قرار است امسال، همزمان با معرفی خانواده پیکسل ۱۰ رونمایی شود.
در حالی که سامسونگ هنوز بهصورت رسمی از تراشه پرچمدار جدید خود با نام Exynos ۲۶۰۰ رونمایی نکرده، نتایج اولیه بنچمارک Geekbench از یک دستگاه مهندسی، از جزئیات مهمی درباره این تراشه پرده برداشته است.
شورای عالی فضای مجازی سندی تصویب کرده تا درآمد اینترنت میان شرکتها و تولیدکنندگان محتوای داخلی تقسیم شود، اما نگرانیهایی درباره شفافیت، احتمال فساد و تأثیر منفی بر قیمت اینترنت و استقلال تولیدکنندگان مطرح است. منتقدان هشدار میدهند که این طرح ممکن است به جای حمایت از بخش خصوصی، انحصار و کنترل دولتی را تقویت کند.
Δ