نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
پیامرسان ایتا در سیاستهای جدید خود استفاده ابزاری از تصویر بانوان را در تبلیغات ممنوع کرده و این اقدام را گامی در راستای حفظ منزلت و شأن زنان در اسلام و نظام جمهوری اسلامی میداند.
به گزارش خبرآنلاین، به نقل از عصرایران، یکی از عناصر تبلیغات استفاده از بازیگران زن است، حالا پیامرسان ایتا در قوانین جدید خود استفاده ابزاری از تصویر بانوان در تبلیغات را ممنوع کرده است.
پیامرسان ایتا در کانال اطلاعرسانی خود نوشته است که برای ساماندهی و بهینهسازی جریان اطلاعرسانی، تبلیغات، رونق اقتصادی و حمایت از تولیدات داخلی، سیاستهای جدیدی را تعیین کرده است.
در یکی از بندهای این سیاستها امده است که با توجه به موقعیت ویژه و جایگاه رفیع زن در اسلام و نظام جمهوری اسلامی، استفاده از تصویر بانوان در آگهیهای تبلیغاتی مستلزم رعایت شان و منزلت آنها میباشد. لذا مدلینگ و استفاده ابزاری از تصویر چهره بانوان به صورتی که قابل شناسایی باشند برای معرفی کالا، محصولات و خدمات ممنوع است.
همچنین استفاده از تصویر بانوان در تبلیغ کالا یا خدمتی که استفادهکننده آن صرفا بانوان نباشند مجاز نیست.
۵۸۵۸
صاحب بزرگترین کارخانهی گوشی هوشمند کیست؟ روی کاغذ سامسونگ؛ اما ماجرا پیچیدهتر از آن است که بهنظر میرسد.
رندرهای جدید آیفون تاشو اپل، معروف به iPhone Fold، جزئیات قابل توجهی از طراحی و ویژگیهای این محصول را نشان میدهد و شایعات درباره نمایشگر تقریباً بدون چینخوردگی آن را تقویت میکند.
اطلاعات حساس و شخصی بیش از ۲۲ میلیون نفر از مشتریان یک شرکت بزرگ بیمهی آمریکا به دست هکرها افتاد.
تیم کوک مدیرعامل اپل، با سرمایهگذاری ۳ میلیون دلاری در سهام نایکی، اعتماد خود به آیندهی این غول ورزشی را در شرایط حساس بهنمایش گذاشته است.
Δ