نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
سامسونگ در حال آمادهسازی نسخه جدید رابط کاربری خود، One UI 7.0 بر پایه اندروید 15 است و به نظر میرسد که این بهروزرسانی بهزودی برای گلکسی A15 منتشر خواهد شد.
به گزارش خبرآنلاین، برخی از کاربران گزارش دادهاند که این نسخه در برنامه Remote Test Lab ظاهر شده است؛ نشانهای که معمولاً از نزدیک بودن انتشار عمومی حکایت دارد.
به نقل از شهرسختافزار، جزئیات زیادی از تغییرات این نسخه منتشر نشده، اما برخی کاربران که آن را در محیط آزمایشی امتحان کردهاند، از افزایش روان بودن انیمیشنها و بهبود کلی تجربه کاربری خبر دادهاند. همچنین، تصویری از قابلیت Now Bar منتشر شده، هرچند Now Brief همچنان در انحصار مدلهای قدرتمندتر گلکسی خواهد بود.
گلکسی A15 با اندروید 14 و One UI 6.0 عرضه شد و طبق سیاست سامسونگ، انتظار میرود چهار بهروزرسانی اصلی اندروید را دریافت کند. این یعنی کاربران این گوشی تا سه نسخه دیگر بهروزرسانی خواهند شد و میتوانند در سالهای آینده نیز از جدیدترین قابلیتهای نرمافزاری سامسونگ بهره ببرند.
Remote Test Lab (RTL) یک سرویس رسمی از سوی سامسونگ است که به توسعهدهندگان اجازه میدهد از راه دور به دستگاههای واقعی سامسونگ دسترسی داشته باشند و نرمافزارهای خود را روی آنها آزمایش کنند. این سرویس به کاربران این امکان را میدهد که بدون نیاز به داشتن فیزیکی دستگاه، نسخههای جدید One UI و اندروید را بررسی و تست کنند.
مشاهده One UI 7.0 در Remote Test Lab نشان میدهد که سامسونگ در حال نهاییسازی این نسخه است و احتمالاً در آیندهای نزدیک، آن را بهصورت عمومی برای کاربران عرضه خواهد کرد.
۵۸۵۸
با نزدیک شدن به عرضه مکبوک پرو جدید، کاربران بین یک ارتقای ساده یا انتظار برای بازطراحی کامل باید تصمیم بگیرند؛ تصمیمی که برای بسیاری از کاربران حرفهای آسان نخواهد بود.
مدیرعامل اپل اعلام کرد مجموع فروش آیفون از مرز ۳ میلیارد دستگاه گذشته است؛ نقطه عطفی در تاریخ فناوری که همزمان با رشد دو رقمی فروش در سهماهه اخیر ثبت شد.
آیفون ۱۷ ایر، که قرار است جانشین مدل پلاس شود، با طراحی بسیار نازک و سبک معرفی خواهد شد. اما بر اساس تصاویر فاششدهی اخیر، به نظر میرسد اپل برای رسیدن به این ظرافت، یکی از مهمترین ویژگیهای گوشی را قربانی کرده: عمر باتری.
گزارش سالانه دیتاک ۱۴۰۳ تصویری جامع از وضعیت اینترنت، رفتار کاربران، و بازار اینفلوئنسر مارکتینگ در ایران ارائه میدهد و از اینترنت ارزان اما بیکیفیت، سهم بالای کاربران در تولید محتوا و سلطه اینستاگرام بر شبکههای اجتماعی میگوید. این گزارش همچنین بر لزوم تحلیل دادهمحور در تصمیمهای بازاریابی و محتوایی تأکید دارد.
Δ