نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
خصوصیسازی، که سالها با چالشهای متعدد روبهرو بوده، این بار به مرحلهای سرنوشتساز رسیده است. اما هرچه به لحظه تعیینکننده نزدیکتر میشویم، مخالفتها و فشارهای پشت پرده بیشتر میشود. آیا این تغییر به سرانجام میرسد یا در آخرین گام متوقف خواهد شد؟
خصوصیسازی، که سالها با چالشهای متعدد روبهرو بوده، این بار به مرحلهای سرنوشتساز رسیده است.
اما هرچه به لحظه تعیینکننده نزدیکتر میشویم، مخالفتها و فشارهای پشت پرده بیشتر میشود.
آیا این تغییر به سرانجام میرسد یا در آخرین گام متوقف خواهد شد؟
اما آیا این تحرکها مسیر تازهای میسازند، یا فقط ادویهای هستند بر همان غذای همیشگی بازار؟ در کارنمای این هفته مشاهده کنید.
نعمت بخش گفته بود که دولت تصمیم گرفته تعرفه واردات خودرو را از ۱۰۰ به ۲۰ درصد کاهش دهد. با این حال، رئیس هیات مدیره انجمن واردکنندگان خودرو در گفت و گو با اکوایران میگوید، تعرفه ۲۰ درصدی واردات خودرو فعلا رسمیت ندارد و سیاستگذار دنبال بکارگیری تعرفه پلکانی است. خبر مرتبط قبض جدید برای […]
به گزارش اکوایران، گفته میشود دولت به دو دلیل اصلی، یکی کمبود ارز و دیگری چالش خدمات پس از فروش، تمایلی به اجرا کردن قانون واردات خودرو کارکرده ندارد. اکوایران در گفتوگو با هادی ملکان، رئیس هیات مدیره انجمن واردکنندگان خودرو، آخرین وضع واردات کارکردهها را جویا شده است. وی معتقد است اجرای قانون واردات […]
یک جست و جوی ساده در اینترنت، کلی پرونده مربوط به کلاهبرداری در حوزه لیزینگ خودرو را ردیف می کند، پروندههایی که برخی از آنها همچنان باز است. از جمله پرحاشیه ترین پروندههای مربوط به کلاهبرداری لیزینگ خودرو، پرونده مربوط به رضایت خودرو با ۲۸ هزار شاکی و رامک خودرو با بیش از هفت هزار […]
Δ