نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
بررسیهای میدانی و نتایج یک نظرسنجی نشان میدهد که محصولات ساخت رژیم صهیونیستی در میان مصرف کنندگان جهانی از جایگاه بسیار پایینی برخوردار است.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، پایگاه صهیونیستی گلوبس اذعان کرد که رژیم صهیونیستی در آخرین جایگاه در دسته بندی برندهای تجاری داخلی قرار دارد.
بر اساس این گزارش، یک نظرسنجی در ماههای گذشته در میان ۴۰ هزار نفر در ۲۰ کشور درباره شش شاخصه قدرت برندهای تجاری مانند سیاست، فرهنگ، مردم، صادرات، مهاجرت و گردشگری برگزار شد.
نتایج بررسیها نشان میدهد که نسل جدید (نسل زِد) به صورت قاطعی با رژیم صهیونیستی مخالف است و کمترین امتیاز را به این رژیم در تمام زمینهها میدهد.
در این گزارش آمده است که یک تحریم عملی در قبال محصولات این رژیم وجود دارد که باعث شد صادرات تل آویو در معرض خطر بزرگی قرار بگیرد. محصولاتی که علامت ساخت اراضی اشغالی را دارند مورد نفرت هستند.
موتی شرف مؤسس شرکت برندهای اسرائیل که برای تبلیغ این برندها در عرصه جهانی تلاش میکند اذعان کرد که علامتهای تجاری رژیم صهیونیستی از زمان آغاز جنگ در شرایط بسیار بدی قرار دارند.
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به سخنان سید عباس عراقچی وزیر خارجه ایران واکنش نشان داد و مدعی شد که آماده مذاکره هستیم و توپ در زمین ایران است.
سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه در اظهاراتی کفت: مسیر کنونی آلمان و اروپا جهان را به جنگ جهانی سوم خواهد کشاند.
رئیس جمهور آمریکا میگوید که دولت وی پس از اتمام ضربالاجل ۱۰ روزه، تحریمهایی را علیه روسیه اعمال خواهد کرد حتی اگر این تحریمها تاثیری جدی در شرایط پیرامون اوکراین نداشته باشد.
سرویسهای جاسوسی رژیم صهیونیستی پس از تجربه چند شکست، روش جدیدی را در زمینه جذب جاسوس در پیش گرفته اند.
Δ