نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
به گزارش اکو ایران به نقل از ایرنا،جواد صالحی، معاون بهرهبرداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، اعلام کرد که پس از دریافت شکایتهای متعدد از مسافران شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز در خصوص عدم تحویل بار آنان پس از ورود به تهران، گزارش کامل این موضوع به سازمان هواپیمایی کشوری ارسال شده است. وی توضیح […]
به گزارش اکو ایران به نقل از ایرنا،جواد صالحی، معاون بهرهبرداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، اعلام کرد که پس از دریافت شکایتهای متعدد از مسافران شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز در خصوص عدم تحویل بار آنان پس از ورود به تهران، گزارش کامل این موضوع به سازمان هواپیمایی کشوری ارسال شده است.
وی توضیح داد که ترکیش ایرلاینز به طور متوسط ۴۲ پرواز هفتگی از استانبول به تهران دارد و عمدتاً از هواپیماهای باریکپیکر ایرباس ۳۲۱ استفاده میکند. این هواپیماها به دلیل فضای محدودتر حمل بار، قادر به حمل تمام چمدانهای مسافران نبوده و برخی چمدانها با پروازهای بعدی به تهران منتقل میشوند. سپس شرکت خدمات زمینی فرودگاه امام با دریافت اطلاعات از مسافران، بار آنان را به آدرسهای اعلامی ارسال میکند.
صالحی افزود که در پی نارضایتیهای مسافران و تاکید وزارت راه و شهرسازی بر حفظ حقوق مسافران، سازمان هواپیمایی کشوری به سرعت موضوع را بررسی کرده و دستورات لازم را به ترکیش ایرلاینز برای رفع مشکل ابلاغ کرده است. همچنین، این سازمان آمادگی دارد در صورت نیاز تعداد پروازها را افزایش دهد.
وی در پایان بیان کرد که فرودگاه امام ظرفیت پذیرش هواپیماهای پهنپیکر را دارد و این موضوع به ترکیش ایرلاینز اطلاع داده شده است تا با استفاده از هواپیماهای بزرگتر، مشکل حمل بار حل شود.
شرکت ترکیش ایرلاینز از ابتدای دسامبر ۲۰۲۳ با مشکل تحویل نشدن چمدانهای مسافران ورودی مواجه است و این مشکل همچنان برطرف نشده است. از ۱۰ دسامبر (۲۰ آذر) به بعد، تعداد چمدانهای جا مانده در هر پرواز به طور قابل توجهی افزایش یافته است.
«جعفر یازرلو»، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، در گفتوگو با ایرنا اظهار داشت که سازمان با مدیر ترکیش ایرلاینز در ایران تماس گرفته و بر لزوم حل سریع مشکل و استفاده از هواپیماهای پهنپیکر تأکید شده است. همچنین بازرسان سازمان روز پنجشنبه ۲۹ آذر در فرودگاه امام خمینی(ره) و دفتر ترکیش ایرلاینز حاضر شدند تا موضوع را بررسی کنند.
یازرلو اضافه کرد که از نمایندگی ایران ترکیش ایرلاینز خواسته شده است تا اقدامات انجامشده برای انتقال چمدانها و حل مشکل را تا ۳۰ آذر به سازمان هواپیمایی کشوری گزارش کند و به تشریح اقدامات خود در راستای اجرای مفاد کنوانسیون ورشو ۱۹۲۹ درباره تاخیر در ارسال چمدانها بپردازد. وی همچنین اشاره کرد که نمایندگی ترکیش ایرلاینز باید برنامههای اصلاحی و پیشگیرانه خود را برای جلوگیری از تکرار این مشکل تا روز شنبه ارائه دهد.
به گزارش اکوایران، فرشید پورحاجت، دبیر کانون سراسری انبوهسازان با اشاره به چالشهای مداوم حوزه مسکن و کاهش جدی قدرت خرید مردم طی سالهای اخیر، گفت: طی سالهای گذشته، دو عامل اصلی در افزایش توان خرید مسکن نقشآفرین بودند که یکی از آنها، سیاست افزایش حقوق و دستمزد بود. در گذشته، دولتها با افزایش حقوقها […]
به گزارش اکوایران، بنا بر اعلام مرکز زنان و خانواده شهرداری تهران، مریم اردبیلی از برگزاری جشنواره ملی «ایران ماهر» به مناسبت هفته ملی مهارت خبر داد و اظهارکرد: این رویداد از امروز دوشنبه ۶ مرداد آغاز شده و تا جمعه ۱۰ مرداد ادامه دارد و هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۳ در بوستان […]
به گزارش اکوایران، آرش زره تن لهونی، روز دوشنبه در پی درگذشت فعالان زیست محیطی «حمید مرادی، چیاکو یوسفی نژاد و خبات امینی»، که در جریان اطفای حریق کوه آبیدر جان خود را از دست دادند ۲ روز عزای عمومی اعلام کرد و در پیامی این غم جانکاه را به خانواده این عزیزان و عموم […]
به گزارش اکوایران، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان از تعطیلی روزهای هفتم و هشتم مرداد برای دستگاه های اجرایی و …به علت هشدار سطح نارنجی هوا خبر داد. حمید کشکولی اظهارداشت: باتوجه به افزایش محسوس دمای هوا در استان و به دنبال وضعیت سطح نارنجی هواشناسی در استان و تصمیمات کارگروه مدیریت و […]
Δ