نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
معاون اول رئیسجمهور با عضویت مرکز مطالعات آفریقای دانشگاه تربیت مدرس در ستاد آفریقا موافقت کرد. این مرکز قرار است بهعنوان بازوی علمی و فکری ستاد، نقش پشتیبان و مشاورهای ایفا کند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور با عضویت مرکز مطالعات آفریقای دانشگاه تربیت مدرس در ستاد آفریقا به عنوان بازوی علمی و فکری این ستاد موافقت کرد.
پیرو نامه یوسف حجت رئیس دانشگاه در خصوص درخواست عضویت مرکز مطالعات آفریقای دانشگاه تربیت مدرس به عنوان تنها مرکز علمی، پژوهشی و تخصصی فعال و پیشگام در حوزه مطالعات آفریقا در ایران، که در گذشته نیز به عنوان بازوی علمی ستاد آفریقای کشور در دولت نقش آفرین بوده و خدمات علمی و تخصصی لازم را به ستاد مذکور ارائه کرده است، لذا با توجه به عزم، اراده و اهتمام جدی و عملیاتی مجموعه دولت محترم و ستاد آفریقا برای توسعه روابط با کشورهای آفریقایی، این مرکز می تواند در این زمینه بویژه تولید و ترویج دانش بومی ، تحلیل راهبردهای تحولات آفریقا، تربیت پژوهشگران متخصص و توسعه روابط علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی را در دستور کار خود قرار دهد.
عارف ضمن اعلام موافقت با عضویت مرکز مطالعات آفریقای دانشگاه تربیت مدرس در ستاد آفریقا دستور لازم را صادر و تاکید نموده است: مرکز مطالعات آفریقای دانشگاه تربیت مدرس به صورت فعال راهبردها و نظرات خود را برای توسعه روابط همه جانبه با کشورهای قاره آفریقا خصوصا در زمینه های اقتصادی، گردشگری، علمی و سیاسی در ستاد آفریقا دنبال کند.
بر این اساس دفتر عارف معاون اول رئیس جمهور طی نامه ای به شماره ۷۱۲۳۲ مورخ ۱۴۰۴/۰۵/۰۸ خطاب به عراقچی وزیر محترم امور خارجه دستور اقدام لازم را صادر نموده است.
مهلت دفاع از پایاننامه و رساله نیمسال دوم تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی تمدید شد.
وزیر علوم گفت: شورای راهبری مدیریت سبز با محوریت وزارت علوم در حال ایجاد تحولی ساختاری در مدیریت منابع دانشگاههاست. اجرای این برنامهها موجب کاهش هزینههای جاری میشود.
ویژهنامه اربعین حسینی از سوی مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاهها منتشر شد.
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: در یک دهه اخیر روند افزایش اعتبارات عمومی صندوق رفاه نسبت به جمعیت دانشجویی بسیار اندک و در مقایسه با دستگاههای متناظر تفاوت معناداری دارد.
Δ